جهانشاه نظری در گفتگو با تابناک:
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آباد غرب گفت:توسط ستاد بحران استان کرمانشاه به کشاورزان شهرستان که اراضیکشاورزی آنها در اثر بروزسیل مورد تخریب قرار گرفته تسهیلات به صورت وام بلاعوض پرداخت می شود.
کد خبر: ۷۳۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 08 April 2019

 جهانشاه نظری در گفتگو با  خبرنگار تابناک افزود:با توجه به اینکه خروجی آب در شهرستان زیاد بود و از طریق کانال آب زیادی وارد اراضی کشاورزی می شد و احتمال زیر آب رفتن ایستگاه پمپاژ در این منطقه هم وجود داشت پسماند فاضلاب روستای تجر اکبر وکانال های آن منطقه لایه روبی  شد.

و ی خاطر نشان کرد:لایروبی هر دو طرف پل روستای تجر اکبر انجام شد تا آب خروجی وارد اراضی کشاورزی نشود.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آباد غرب اظهار داشت:در منطقه ارکوازی توانستیم سیل بندی با کمک دستگاه بیل که پادگان الله اکبر درست کنیم تا آب وارد روستا نشود .

به گفته وی،در منطقه تنگ شوهان با وجودیکی دو پرواربندی و با توجه به پل منطقه آب خروجی می توانست باعث تخریب آن شود اما اطراف پل را باز کردیم که مشکلی برای پرواربندی به وجود نیاید.

نظری افزود:ما به تمام واحدهای پرواربندی اطلاع دادیم که برای تهیه علوفه و نگهداری دام ها محیط های مناسبی را در طی یکی دو روزسیل  پیدا کنند.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آباد غرب گفت:براثر وقوع سیل  خسارت به اراضی کشاورزی ،پرواربندی ویک تولید قارچ تخریب شدند و برای رسیدگی به ستاد بحران استان اطلاع  دادیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار