رئیس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد که اعضای باند سه نفره باند سرقت لوازم منزل با 90 فقره سرقت در این استان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۳۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ 11 April 2019

سرهنگ محمد نادربیگی افزود: ماموران پلیس آگاهی در پی افزایش سرقت منزل مناطق مختلف استان البرز طی چند ماه اخیر موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قراردادند.
وی اضافه کرد: با تحقیقات بیشتر پلیس یکی ازاعضای باند شناسایی و با اعتراف وی ، یکی از همدستانش دستگیر شد .
نادربیگی اظهار داشت: این سارقان به 90 فقره سرقت منزل اعتراف کردندکه 47 شاکی تاکنون شناسایی شده است.
رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: ارزش ریالی اموال سرقتی تاکنون 40 میلیارد ریال برآورد شده است.
نادربیگی افزود: یکی دیگر ازاعضای باند که فراری بود با اقدامات ویژه پلیس پس ازچند روز دستگیر شد.
وی خاطرنشان کرد: درتحقیقات بیشترمشخص شد که سارقان حرفه ای و دارای سابقه و تحت تعقیب پلیس استان سمنان نیز هستند.
نادربیگی گفت: سارقان درخصوص شیوه سرقت خود اذعان داشتند که پس از شناسایی مکان های مورد نظر خود درساعات 18 الی 20 اقدام به سرقت با شیوه تخریب درب می کردند.
وی بیان داشت : متهمان با سه دستگاه خودروی سمند، پژو407 و دنا اقدام به سرقت وسایل منزل ازجمله طلا و جواهرات می کردند.

*** دستگیری سارقان کیف قاپ درالبرز
رئیس پلیس آگاهی البرز دربخش دیگری ازسخنان خود از دستگیری اعضای باند سه نفره کیف قاپی در این استان خبرداد.
نادربیگی افزود: اعضای باند کیف قاپی با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو 405 اقدام به کیف قاپی ازخانم ها درمناطق مختلف استان البرز می کردند. 
وی گفت: این سارقان تاکنون به 63 فقره سرقت کیف قاپی اعتراف و 44 مالباخته تاکنون شناسایی شدند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حفاظ و قفل ضد دیلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
باید روی غیر ممکن کردن ورود سارقین به منازل که خیلی هم ساده است متمرکز شد چون وقتی سارقین نتوانند از درب، پنجره، بالکن، پاسیو و نورگیر وارد شوند، دیگه حتی مهم نیست اگر سارقین توانسته باشند به هر طریق خودشون را تا پشت درب و پنجره ها هم برسانند، پس یادمان باشد که:

برای دربهای ورودی منزل و محل کار، حتی دربهایی که تحت عنوان ضد سرقت معرفی میشوند، قفل ضد دیلم نصب کنیم که بدون هیچ اما و اگر و بهانه ای، ورود سارقین از طریق توپی زنی، دیلم زنی، شاه کلید و هک را غیر ممکن نماید، به صورتیکه کلید ساز که هیچ، بلکه سازنده اش هم نتواند به هیچ روشی از آن قفل ضد دیلم عبور نماید. یعنی در واقع راهی جز بریدن درب با فرز وجود نداشته باشد.

اگر در آپارتمان زندگی میکنیم و بالکن، پنجره، پاسیو یا نورگیری نقاطی هستند که سارقین به آن دسترسی دارند، مقابل آنها حفاظ ضد دیلم نصب کنیم که در مقابل دیلم زنی و جک اندازی غیر قابل نفوذ باشد و اگر منزل ویلایی است که این احتمال وجود دارد که سارقین با بریدن حفاظ وارد شوند ، حتما حفاظ ضد دیلم را داخل ساختمان پشت شیشه نصب کنیم که برای بریدن حفاظ مجبور به شکستن کامل شیشه شوند.

و در آخر بسیار مهم است که دقت کنیم از فروشندگان معتبری خرید کنیم که برای قفل، درب و حفاظی که تحت عنوان ضد سرقت معرفی میکنند، بدون هیچ اما و اگری ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت ارائه نمایند.

ضمنا یک ویدیو کوتاه 3 دقیقه ای روی آپارات هست با عنوان آیا میدانید چرا نباید به حفاظ و دربهای ضد سرقت اعتماد کنید؟؟!! دیدنش برای همه خیلی آموزنده است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار