میراسماعیل صدیق ضمن تحلیل فضای تولید پوشاک در سال جاری گفت: کارخانه های بسیاری در سطح استان البرز وجود دارد که برخی از آن ها حتی توانایی صادرات البسه به کشورهای دیگر را نیز دارند.
کد خبر: ۷۳۶۳۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 20 April 2019

میراسماعیل صدیق دبیر اتاق اصناف استان البرز و رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک کرج اظهار کرد: اتحادیه های مربوط به تولید و عرضه پوشاک در کرج قصد دارند تا به سهم خود در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید داخلی گام برداشته و بخشی از این نیاز جامعه را برطرف کنند.

وی با اشاره به لزوم تعامل میان تولیدکنندگان و عرضه کنندگان پوشاک گفت: اگر می خواهیم در راستای حمایت از تولید ملی گام برداریم ابتدا لازم است تا فروشندگان به کیفیت بالای محصولات داخلی باور داشته و به تولیدکنندگان اعتماد کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک کرج تصریح کرد: وقتی فروشندگان با تولیدکنندگان تعامل داشته باشند بازار نیز سرشار از محصولات باکیفیت ایرانی خواهد شد.

صدیق در خصوص گلایه برخی تولیدکنندگان پوشاک گفت: عده ای از تولیدکنندگان در خصوص مواد اولیه و تجهیزات گلایه مند هستند این در حالی است که بسیاری از کارخانه های پوشاک در سطح استان فعالیت داشته و مشکلات این چنینی ندارند.

وی تصریح کرد: اتاق اصناف همواره حامی تولیدکنندگان بوده و به گلایه های آن ها رسیدگی می کند اما اعتقاد داریم در سال جاری باید رقابت میان تولیدکنندگان بر سر عرضه محصولات باکیفیت افزایش پیدا کند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک از برگزاری تورهای بازدید از شهرک های صنعتی خبرداد و گفت: طبق برنامه جهت آشنایی فروشندگان پوشاک با برخی کارخانه های تولیدی تور بازدیدی را در نظر گرفته ایم که زمان دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

صدیق ضمن اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه های پوشاک داخلی گفت: تجربه برگزاری نمایشگاه و جشنواره ویژه تولید داخلی در سال گذشته نشان داده مردم اگر محصولات ایرانی را ببینند بدون شک از آن ها حمایت می کنند.

وی تصریح کرد: سال جاری نیز به صورت تخصصی جشنواره پوشاک کودک ایرانی برگزار می شود که پیش بینی می شود به مانند دیگر نمایشگاه های محصولات داخلی مورد حمایت مردم قرار گیرد.

برچسب ها: پوشاک ، رونق تولید ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار