فرماندار نظرآباد گفت: ظرفیت های صنعت گردشگری از پتانسیل های مهم رونق اقتصادی در این شهرستان به شمار می رود که بیشتر باید از آن بهره برد.
کد خبر: ۷۳۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ 24 April 2019

محمد فلاح نژاد در آیین معارفه معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نظرآباد افزود: پرداختن به این بخش علاوه بر اشتغالزایی توسعه قابل توجهی را برای بخش های مختلف به همراه می آورد.
وی ادامه داد: تالاب صالحیه و تپه ازبکی از ظرفیت های گردشگری نظرآباد است که در تعطیلات نوروزی پذیرای 6 هزار نفر گردشگر بود.
فلاح نژاد گفت: معرفی مشاهیر و مفاخر شهرستان نظرآباد از دیگر موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد اگرچه با طرح سرای محلات در شهر نظرآباد و تنکمان، خانه فرهنگ روستایی در روستاها اقدامات موثری دراین زمینه رخ داده است.
وی اضافه کرد: ورزش، سمن ها و جوانان از دیگر محورهای موضوعی مهمی است که باید برای توسعه هرچه بیشتر مدنظر قرار داد.
فرماندار نظرآباد خاطرنشان کرد: امروز با طرح های ویژه در حوزه تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال اشتغالزایی هر چه بیشتر هستیم.
وی ادامه داد: شهرستان نظرآباد ظرفیت های قابل توجهی در حوزه صنعت دارد که با توجه هرچه بیشتر به آنها می توان طرح های اشتغالزایی را توسعه بخشید. 
فرماندار نظرآباد ضمن قدردانی از استاندار البرز به واسطه انتخاب یک بانو در انتصاب معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی گفت: تاکنون چهار زن در پست های مدیریتی این شهرستان مشغول به کار شده اند.
در این آیین راضیه نظری بعنوان معاون سیای امنیتی و اجتماعی منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار