فرمانده انتظامی قزوین خبر داد:
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۴۰ کیلوگرم تریاک که در هشت بسته پنج کیلوگرمی در یک خودرو جاسازی شده بود خبر داد و گفت: عوامل انتظامی یک قاچاقچی موادمخدر را در این رابطه دستگیر کردند.
کد خبر: ۷۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ 10 August 2015
به گزارش تابناک  به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا، سردار محمدرضا میرحیدری در این باره اظهارداشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین از فعالیت فردی در زمینه قاچاق موادمخدر در شهرستان تاکستان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در اقدامی اطلاعاتی از موعد ورود یک محموله مواد مخدر توسط قاچاقچی یاد شده مطلع و مسیرهای تردد خودرو وی را تحت مراقبت قرار دادند.

سردار میرحیدری خاطرنشان کرد: پلیس پس از مدتی تعقیب و گریز و شلیک چند تیر، خودرو متهم را در مسیر ورودی بخش ضیاء آباد تاکستان محاصره و متوقف ساختند.

۲ سانحه رانندگی در قزوین ۲ کشته بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: براثر وقوع دو حادثه رانندگی در راههای ارتباطی این استان متاسفانه دو نفر کشته و شش نفر نیز مجروح شدند.

سرهنگ بهرام زینلی اضافه کرد: در نخستین حادثه که در برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه سواری پراید در لاین شمالی آزاد راه قزوین - کرج روی داد یکی از سرنشینان پژو فوت و یکی دیگر از سرنشینان سواری پراید نیز مصدوم شد.

به گفته وی، کارشناسان پلیس راه علت این سانحه را تغییر مسیر ناگهانی سواری پژو نسبت به پراید اعلام کردند.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: در حادثه دوم نیز که براثر برخورد یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ با یک عابر در بلوار صنعت قزوین روی داد، عابر پیاده جان خود را از دست داد و هر پنج سرنشین پژو مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

۲۰۰ راس دام فاقد مجوز در شامی شاپ

فرمانده انتظامی تاکستان از توقف سه محموله احشام فاقد مجوز حمل در راههای ارتباطی این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه ۲۰۰ راس دام به اداره دامپزشکی تاکستان تحویل داده شد.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی اضافه کرد: براساس بررسی های بعمل آمده مشخص شد رانندگان متخلف احشام قاچاق را از استان های غربی کشور بارگیری و قصد انتقال آنها را به تهران داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار