کد خبر: ۷۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸ 13 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد معاون فرهنگی ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به برگزاری جشنواره‌های رضوی در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: جشنواره‌های استانی رضوی امسال در شهرستان‌های این استان برگزار می‌شود.

آزاد خردمند با اشاره به اینکه امسال 8 جشنواره استانی رضوی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، افزود: جشنواره‌های رضوی از یکشنبه 25 مردادماه در استان آغاز و تا 31 مردادماه ادامه دارد.

وی گفت: جشنواره شعر کلاسیک رضوی در دهدشت، جشنواره شعر گویشی رضوی در بهمئی، جشنواره پیامک رضوی در چرام، جشنواره عکس رضوی در لنده برگزار می‌شود.

خردمند برگزاری جشنواره داستان کوتاه 55 کلمه‌ای در گچساران، جشنواره خوشنویسی در باشت، جشنواره پوسترسازی عفاف و حجاب در بویراحمد، جشنواره دعای باران در سی سخت و جشنواره آیین‌های نمایشی ملی در یاسوج را از دیگر جشنواره‌های رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

وی از برگزاری برنامه پیاده‌روی «تا حرم» از مارگون تا سقاوه و استقبال از دوندگان در دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب برنامه‌های جشنواره رضوی خبر داد.

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اختتامیه جشنواره‌های رضوی در این استان 31 مردادماه در یاسوج مرکز استان برگزار و به برگزیدگان جشنواره‌ها جوایزی اهداء می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار