۸واحدصنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن قوانین و ضوابط انتظامی در شهرستان بابلسر پلمپ شد.
کد خبر: ۷۶۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 07 August 2019

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

سرهنگ رضوانی با بیان اینکه در این طرح تعداد ۶۴واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت، افزود:برای ۴۶واحد صنفی متخلف تذکر و اخطار پلمب و ۸واحدصنفی نیز به دلیل رعایت نکردن قوانین و ضوابط انتظامی پلمپ شد.

او از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۳۵سارق و عامل افیونی در این شهرستان خبر داد و گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی و مواد مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه در اجرای این طرح ۸۳خودرو و ۷۷موتورسیکلت متخلف متوقف شد، افزود: کشف ۱۴فقره سرقت شامل سرقت منزل، داخل خودرو، سرقت معابر و اماکن از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

سرهنگ رضوانی از شهروندان خواست برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هر گونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار