مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز:
سلیمان رستمیان بابیان اینکه جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، الگوی جامعه هستند گفت: الگوبرداری از ایثارگری‌های جانبازان راهگشای مشکلات کشور است.
کد خبر: ۷۷۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ 13 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در جمع تعدادی از جانبازان سرافراز 70 درصد دفاع مقدس با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: باگذشت حدود 4 دهه از انقلاب اسلامی و 3 دهه از پایان دفاع مقدس، جانبازان از ارزش و جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردار هستند.

جانبازان شهدای زنده‌ای هستند که همچنان باید رسالت خود را در جامعه دنبال ‌کنند و در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف نقش‌آفرینی کنند امروز جانبازان ما نقش‌آفرینان صحنه جنگ نرم خواهند بود.

رستمیان تأکید کرد: جانبازان به‌عنوان سمبل ایثارگری ظرفیت‌های فکری و اجرایی خوبی برای پیشبرد اهداف نظام و جامعه دارند که باید این ظرفیت را در اختیار نسل جدید قرار دهند، فرهنگ ایثارگری در تمام عرصه‌ها راهگشای مشکلات کشور و سبب پیشبرد اهداف نظام اسلامی است که باید قدر این موهبت را بدانیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: تکریم جانبازان تکریم ارزش‌های انقلاب است که جامعه باید این فرهنگ را در خود نهادینه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار