صبح امروز با حکم مصطفی سالاری استاندار بوشهر، معاون جدید سیاسی و اجتماعی فرمانداری گناوه منصوب شد. حدود دو ماه، چند گزینه از بوشهر و گناوه برای تصدی این پست در استانداری بوشهر در حال بررسی بود که بالاخره محمد ندومی جایگزین نوروزی شد.
کد خبر: ۷۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷ 18 August 2015
تابناک بوشهر: صبح امروز با حکم مصطفی سالاری استاندار بوشهر، معاون جدید سیاسی و اجتماعی فرمانداری گناوه منصوب شد. حدود دو ماه، چند گزینه از بوشهر و گناوه برای تصدی این پست در استانداری بوشهر در حال بررسی بود که بالاخره محمد ندومی جایگزین نوروزی شد.
 
شهریورماه 93 فتح الله نوروزی معاونت سیاسی فرمانداری گناوه را برعهده داشت که در خردادماه به عنوان سرپرست فرمانداری جم راهی این شهرستان شد. اما انتخاب محمد ندومی با انتقادات برخی سیاسیون شهرستان گناوه همراه شده است. مهمترین دلیل نارضایتی گروه مخالف بوشهری بودن ندومی و یا به اصطلاح آنها غیر بومی بودن معاون جدید است.

مخالفان بر این عقیده هستند که افراد توانمندی از شهرستان گناوه وجود دارند که می توانستند این پست را در دست بگیرند. اما گروه موافق این انتصاب هم پاسخگوی این انتقادات هستند. موافقان انتخاب محمد ندومی واژه غیر بومی را قبول ندارند و این انتصاب را در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید در گناوه می دانند.

محمد ندومی در دولت اصلاحات مدیر کل اداری و مالی استانداری بوشهر بود. ندومی با روی کار آمدن دولت یازدهم به استانداری بوشهر باز می گردد و تا قبل از انتصاب امروز مدیر کل میریت بحران استانداری بوشهر بود.

 حالا موافقان و مخالفان انتصاب محمد ندومی چشم به عملکرد او در پست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری گناوه دوخته اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار