کاروان بیرق مطهر و خادمان حرم امام رضا(ع) همزمان با دهه کرامت با استقبال جمعی از مردم و مسئولان، امام جمعه و معاون فرماندار، وارد شهرستان دیلم شد.
کد خبر: ۸۰۷۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵ 22 August 2015
به مناسبت دهه کرامت جمعی از مردم و مسئولان این شهرستان با حضور در میدان ورودی شهر دیلم با استقبال پرشور از دو نفر از خادمین حرم مطهر امام رضا (ع) و بیرق حرم مطهر آن امام همام، عشق و علاقه شان به اهل بیت (ع) به‌ویژه هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) را به منصه ظهور رساندند.

خادمان حرم رضوی به همراه جمعی از مردم با حضور در گلزار شهدا و حرم مطهر شهدا گمنام با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل نسبت به شهدای والامقام شهرستان دیلم ادای احترام کردند.

حجت الاسلام سید ابوالحسن حسینی بوشهری امام جمعه دیلم با خیر مقدم به خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) اظهار داشت: مردم این شهر ارادت خاصی نسبت به حضرت امام رضا (ع) دارند واین را همواره در طول تابستان و انجام سفرهای زیارتی به مشهد مقدس همواره مشاهده می‌کنیم.

دو تن  از خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) پس از تجلیل از شهدا با حضور در خانواده‌های شهیدان خسرو گشتی و جواد عبادی با آنان دیدار کردند و سپس به اتفاق جمعی از مسئولان دیلم با حضور در بین دو تا از خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفتند و با اهدای بسته‌های نمک و نبات تبرک شده حرم رضوی (ص) آنان را مورد تفقد قرار دادند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار