نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: در حالی که کشور در استانه انتخابات مجلس یازدهم قرار دارد برخی نمایندگان به‌دنبال استیضاح وزرا هستند که این اقدام نمایندگان به نظر منطقی نیست.
کد خبر: ۸۰۷۳۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹ 21 December 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام طرح استیضاح وزرا را در شرایط کنونی نامناسب دانست و گفت: برخی دیگر از نمایندگان در این شرایط که دشمن به‌دنبال سوءاستفاده از شرایط کشور و نظام است به‌دنبال استیضاح وزیر کشور و رئیس‌ جمهوری هستند که این موضوع سبب هرج‌ و مرج در کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم به صورت کاملا آزادانه سرنوشت خود را در انتخابات تعیین می‌کنندگفت: حضور مردم در این عرصه هم برای نظام و هم برای دشمنان از اهمیت خاصی برخوردار است.

امام‌جمعه ایلام انتخابات را رویدادی مردمی و نماد مردم‌سالاری دینی در ایران عنوان کرد و افزود: به جرات می‌توان ادعا کرد که ایران اسلامی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره امور را به روی مردم واگذار کرده است و حتی در زمان جنگ نیز امر انتخابات و نظر مردم را فراموش نکرده است.

خطیب جمعه ایلام مشارکت مردم در انتخابات را مشارکت در حمایت از مردم‌سالاری دینی عنوان و خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در انتخابات و گزینش افراد ولایتمدار راهکار حل مشکلات کنونی است.

امام جمعه ایلام به شایعه خرید رای اشاره کرد و بروز این اسیب را خیانت به مردم عنوان کرد.

وی تاکید کرد: چانچه نامزد انتخاباتی رای مردم را با پول بخرد خیانت بزرگی به ملت و نظام کرده است، زیرا سرنوشت چهارساله نظام و نظارت بر قانون بر عهده این افراد است.

وی تصریح کرد: مردم حتما دست رد به سینه کاندیداهایی خواهند زد که با تفکر خرید رای وارد انتخابات شده اند.

امام‌ جمعه ایلام شورای نگهبان را امین مردم و حافظ انقلاب دانست و تصریح کرد: شورای نگهبان نیز در راستای وظایف خود به‌طور حتم مانع ورود افراد بدون صلاحیت و نااهل به مجلس شورای اسلامی می‌شود اما اینکه مردم نیز با شایسته گزینی نمایندگان را روانه خانه ملت کنند،‌ بسیار حائز اهمیت است.

کریمی تبار سپس به کاندیدای مجلس نیز توصیه کرد: از شعارهای نشد پرهیز و آنچه در شرح وظایف مجلس است را به مردم وعده دهید.

وی گفت: جو قومی و قبیله‌ای استان ایلام که در وحدت و برادری بی‌نظیری قرار دارد مورد هجمه قرار ندهید و به طرفداران و مبلغان خود توصیه و تأکید کنید حرکتی که موجب خدشه به اتحاد و برادری و وحدت ایلات و طوایف است را خط قرمز خود بدانند.

حجت الاسلام کریمی تبار با ذکر اینکه دشمن به دنبال این است که ملت در این انتخابات شرکت نکنندتصریح کرد:حضور پرشور ملت در انتخابات یک وظیفه و تکلیف دینی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: انتخاب افراد صالح در انتخابات پیش‌رو مجلس راهگشای حل مشکلات کشور است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار