کد خبر: ۸۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶ 23 August 2015

در دومین جشنواره سراسری مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در امور بسیج، روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز رتبه برتر را کسب کرد.

ابراهیم نوروزی مدیر ارتباطات و رسانه‌ای سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج ضمن تایید این مطلب اظهار داشت: روابط عمومی سپاه استان البرز همواره ارتباطات سازنده‌ای با رسانه‌ها و اقشار مختلف مردمی در البرز داشته است.

وی افزود: همچنین این نهاد تلاش بسیار خوبی در حوزه تبلیغات و ترویج فرهنگ و مفاهیم دینی و معنوی به ویژه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت‌افزایی جامعه از خود نشان داده است.

این مسئول تصریح کرد: در راستای تحقق اهداف و منویات فرماندهی معظم کل قوا و بر اساس ارزیابی‌های انجام شده مبتنی بر فرایند اشراف نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، روابط عمومی سپاه استان البرز به عنوان موفق‌ترین رده در موضوع روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین معرفی شد.

نوروزی گفت: این عنوان در جشنواره سراسری مالک اشتر به روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) اختصاص یافت.

وی تاکید کرد: به طور قطع همراهی رسانه‌های ولایی و تلاش همگانی در جهت ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و بصیرت‌افزایی در میان نسل جوان، در این موفقیت سهم داشته است.

مدیر ارتباطات و رسانه‌ای سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان داشت: در دومین جشنواره مالک اشتر لوح تقدیری به مجتبی عبدالملکی مدیر روابط عمومی سپاه استان البرز اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار