رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس از ذخیره‌سازی ۲ هزار و ۵۰۰ تن میوه شامل سیب و پرتقال برای بازار شب عید در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۹۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ 03 February 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:حمیدرضا ایزدی با بیان اینکه میوه شب عید با هدف تنظیم بازار در استان تأمین می‌شود، اظهار داشت: برخورد جدی با افزایش بی دلیل کالا‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: برای تنظیم بازار میوه شب عید تصمیم بر این شد که ۱۵۰۰ تن پرتقال و ۱۰۰۰ تن سیب توسط مباشران تعیین شده، خریداری و ذخیره شود تا در ایام عید نوروز مشکلی نداشته باشیم.

ایزدی با بیان اینکه خرید ۱۵۰۰ تن پرتقال از اوایل بهمن انجام شده است و قرار داد توسط مباشر انجام شده است، ادامه داد: خرید میوه پرتقال نیز تا دوهفته آینده با مباشر و اتحادیه باغداران انجام خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با بیان اینکه با ذخیره‌سازی مناسب هیچ کمبودی در توزیع نخواهیم داشت، یادآور شد: همچنین مشکلی در تامین کالا‌های اساسی نداریم.

وی از برپایی نمایشگاه یا فروش فوق العاده برای عرضه کالا با تخفیف ویژه برای شب عید خبر داد و گفت: گروه‌های نظارت بر بازار استان با همکاری سازمان تعزیرات و اصناف، همچون سالیان گذشته برعرضه و تقاضا نظارت می‌کنند و این نظارت‌ها در ماه پایانی تشدید و با تخلفات به شدت برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار