کد خبر: ۸۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷ 24 August 2015

رئیس اداره‌ دامپزشکی شهرستان کرج با تاکید بر اینکه نظارت‌ بر واحدهای عرضه پرندگان زینتی در کرج تشدید می‌شود، گفت: هرگونه فروش مرغ و خروس بومی و صنعتی در واحدهای عرضه پرندگان زینتی ممنوع است.

محمود خدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، ضمن حائز اهمیت شمردن فعالیت‌های دامپزشکی در عرصه کنترل بیماری‌های دام و طیور، اظهار داشت: بازدیدهای مشترک دامپزشکی با همکاری اداره محیط زیست و شهرداری کرج درباره شناسایی و جمع‌آوری مراکز عرضه پرندگان انجام می‌گیرد.

وی گفت: بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان کرج، محیط زیست و شهرداری از سطح شهر و مراکز عرضه پرندگان بازدید و نسبت به تنظیم صورت‌جلسه برای مراکز غیر مجاز اقدام کردند.

خدری با تاکید بر اینکه به صاحبان مراکز مذکور تذکرات لازم درباره اخذ مجوزهای مربوطه و عدم فروش پرندگان غیرمجاز داده شده است، افزود: واحدهای فروش و عرضه پرندگان زینتی باید دارای مجوز از مراجع ذیربط بوده و هرگونه فروش مرغ و خروس بومی و صنعتی در این واحدها ممنوع است.

رئیس دامپزشکی کرج با تاکید بر اینکه در صورت مشاهده تخلفات اعلام شده برخورد جدی با افراد خاطی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: با توجه به دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی و برنامه‌ریزی صورت گرفته این بازدیدها بصورت دوره‌ای در سطح شهر کرج و فردیس انجام می‌شود که خوشبختانه تاکنون نتایج مثبتی داشته است.

وی با بیان اینکه شماره تلفن رایگان 1512 به منظور پاسخگویی به سوالات و مشکلات شهروندان در صورت مشاهده فروش هرگونه پرندگان غیرمجاز (مرغ و خروس) در سطح شهر آماده است، یادآور شد: شهروندان با اعلام نقطه نظرات و طرح شکایات خود می‌توانند بازرسان را در راستای انجام هر چه بهتر وظایف خود یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار