نماینده ولی‌فقیه در استان البرز
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر برخورد قاطع با محتکران اقلام بهداشتی و دارویی، گفت: هرکسی که احتکار و گران‌فروشی می‌کند و نسبت به صحت و سلامت مردم کوتاهی دارد، دادستان محترم ورود و درملأعام اقدام کند.
کد خبر: ۸۲۸۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ 04 March 2020

دادستان در ملاء عام با محتکران اقلام بهداشتی اقدام کند

به گزارش «تابناک البرز»؛ آیت‌الله حسینی همدانی با حضور در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز با اهدای گل به پرسنل این مرکز که خالصانه برای سلامتی مردم در صف مقدم مبارزه با کرونا می‌جنگند تقدیر کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز ضمن عرض خدا قوت به پرسنل این مرکز، در جریان آخرین وضعیت بیماران بستری‌شده مبتلابه ویروس کرونا، امکانات پزشکی، داروهای موردنیاز این بیماری و امکانات پیشگیرانه قرار گرفت.

امام جمعه کرج پس از دریافت گزارش اقدامات انجام‌شده در استان برای مهار و مقابله با ویروس کرونا،‌ بر توزیع نظام‌مند اقلام بهداشتی در استان تأکید کرد.

وی در حاشیه این بازدید با تأکید بر برخورد قاطع با محتکران اقلام بهداشتی و دارویی، اظهار داشت: هرکسی که احتکار و گران‌فروشی می‌کند و نسبت به صحت و سلامت مردم کوتاهی دارد و تخلفی ایجاد می‌کند دادستان محترم ورود و در ملاء عام اقدام کند تا تنبعی برای دیگران باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار