هوشنگ بازوند در گفتگو با تابناک:
استاندار کرمانشاه گفت: ورود کلیه مسافران به استان کرمانشاه ممنوع است و از مردم تقاضا داریم از سفر به این استان خودداری کنند.
کد خبر: ۸۲۹۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 07 March 2020

هوشنگ بازوند در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:اگر می بینیم امروز استان تا این لحظه وضعیتی بهتر نسبت به دیگر استان ها داردثمره مشارکت و همکاری مردم باعث این وضعیت شده است.

وی افزود: به نوعی اعتراف می کنم که مردم در حال مدیریت این بحران هستند و این جای خرسندی دارد.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: در عین حال یک برنامه ۶۰ روزه از تاریخ ۱۵ اسفند لغایت ۱۵ اردیبهشت تهیه کردیم که امروز هم در شورای تامین مطرح شد. در این برنامه پیک کار را با یکسری عدد و رقم تعیین کردیم که اگر مشکلی پیش آمد بتوانیم پاسخگوی آن باشیم.

بازوند ابراز داشت: در این برنامه کلیه وظایفی که دستگاه های اجرایی دارند، به خصوص دستگاه هایی که از امکانات درمانی برخوردارند، وظایفشان مشخص شده و ابلاغ آن را دریافت کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: ورود کلیه مسافران را هم به استان ممنوع کردیم و تقاضا هم کردیماز سفر کردن به این استان اجتناب کنند زیرا امکانات پذیرایی نداریم و شرایط شرایط مناسبی نیست،مدرسه و خانه معلم تعطیل است، کمپ و خانه پذیرایی نیز وجود ندارد و پس از عبور از این بحران پذیرای مهمانان خواهیم بود و قدمشان به روی چشم ما خواهد بود.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار