نماینده ولی فقیه در البرز تاکید کرد:
آیت‌الله حسینی همدانی انسجام گروه‌های جهادی در این رزمایش را امری مهم دانست و گفت: این گروه ها می‌توانند با ارسال اطلاعات گروه خود به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۶۶۰۲۲ در این امر مشارکت کنند.
کد خبر: ۸۴۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷ 19 April 2020

اهمیت انسجام گروه های جهادی در اجرای رزمایش مواسات

به گزارش «تابناک البرز»؛ آیت الله حسینی همدانی در سومین جلسه قرارگاه مواسات و همدلی گفت: نیازمندان و کسانی که شغل‌های آزاد و روزمزد داشتند و در این ایام به علت شیوع بیماری کرونا از انجام کار محروم شدند اهداف اصلی در این رزمایش هستند.
وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت مساجد برای شناسایی افراد نیازمندی که در هیچ‌کدام از آمار نهادهای دولتی و غیردولتی نیستند، ادامه داد: با تشکیل قرارگاه‌های محله محور و استفاده از معتمدین محلات می‌توان آمارهای مربوط به این گروه را به دست آورد.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه کمک به افراد کم برخوردار و کسانی که کرونا معیشت آن‌ها را با مشکل مواجه کرده از ابتدای شیوع بیماری در البرز آغاز شد، افزود: هم‌اکنون با فراخوان رهبر معظم انقلاب این اقدام باید با وسعت و انسجام بیشتری ادامه یابد.
آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه کمک‌ها به اقشار مختلف باید متناسب با نیاز آن‌ها باشد، گفت: نیازهای خانواده‌های مستمند و کسانی که دچار مشکلات معیشتی شده‌اند متفاوت است لذا باید با شناخت دقیق، کمک‌ها متناسب با نیازهای فوری آنان صورت گیرد.
امام‌جمعه کرج با تأکید بر اینکه مواسات فقط شامل جنبه مادی نیست، به مواسات معنوی اشاره کرد و افزود: قرارگاه مواسات و همدلی شامل دو رویکرد مادی و معنوی است که بعد معنوی آن باید از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع به فعالیت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار