فرماندار شهرستان طالقان گفت: پل ورودی طالقان و پل روستای جزن بر اثر بارندگی شدید روز گذشته تخریب شدند اما راه تردد برای مردم باز است.
کد خبر: ۸۴۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 27 April 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ بهنام جهانی گفت: در پی بارش باران شدید در طالقان پل روستای جزن بر اثر بارندگی شدید به طور کلی تخریب و پل قدیمی ورودی  شهرستان طالقان هم نیمی از آن تخریب شد که فقط ستون های  اصلی این پل به جا مانده اما راه تردد برای مردم باز است.

جهانی با اشاره به اینکه راه دسترسی برای تردد مردم ایجاد شده است، افزود:  همچنین حدود پنج خانه در سطح شهرستان دچار آبگرفتگی شدند که با کمک نیروهای بسیجی و شهرداری به سرعت در صدد رفع مشکل برآمدیم.

او گفت: رانش سنگین هم در پی بارش شدید باران در شهرستان طالقان اتفاق افتاد و موجب مسدود شدن روستای کرود شد.

فرماندار طالقان با بیان این که چندین منطقه از شهرستان دچار ریزش سنگ و کوه شده است، افزود: این حادثه در تعدادی از روستاهای بالا طالقان و پایین طالقان اتفاق افتاد که این مشکل نیز برطرف و بازگشایی مسیر انجام شد.

او گفت: صبح امروز  هم ریزش کوه در مسیر اصلی طالقان در منطقه چشمکان اتفاق افتاد که علت آن سست شدن خاک براثر بارش های شدید باران در روز گذشته بود که توسط راهداران جمع آوری شد.

جهانی با بیان اینکه سیل هیچ خسارت جانی در شهرستان نداشته است، افزود: گزارش‌ها حاکی از بارش باران ۶۰ میلی متری باران دراین شهرستان حکایت دارد.

فرماندار طالقان گفت:خسارت‌های مربوط به بارندگی و سیلاب توسط کارشناسان در حال بررسی است وبیشتر خسارت ها در زمینه  اموال عمومی است.

برچسب ها: بهنام جهانی ، سیل ، طالقان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار