فرماندار دیر:
فرماندار دیر گفت: مدیران باید با تلاش زیاد و اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های مناسب، مردم را به آینده امیدوارتر کنند.
کد خبر: ۸۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹ 28 August 2015
حمزه اعتماد صبح امروز در حاشیه غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده تنی چند از شهدا ضمن تبریک هفته دولت‌به‌دولت مردان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: دیدار با خانواده شهدا و استفاده از رهنمودهای آنان در اداره کشور را افتخاری برای مسئولان نظام دانست.

حمزه اعتماد با تأکید بر لزوم الگوبرداری از ایثار و فداکاری شهدا افزود: بدون تردید موفقیت‌های بزرگ در همه عرصه‌ها مدیون رشادت‌ها و ازخودگذشتگی شهدای انقلاب است و مردم و مسئولان باید شکرگذار نعمت‌هایی که از برکت خون شهیدان به‌دست‌آمده باشند.

اعتماد خاطرنشان کرد: امروز دولت تدبیر و امید تلاش دارد باوجود تمامی مشکلات خدمت‌رسانی به مردم را به بهترین شیوه ممکن انجام دهد و مدیران باید با تلاش زیاد و اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های مناسب، مردم را به آینده امیدوارتر کنند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیر نیز با حضور در این مراسم گفت: شهدا سربازان همیشه زنده تاریخ هستند و ادای احترام به مقام شامخ خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان از اولویت‌های دولت‌مردان است.

امیری دشتی افزود: شهرستان دیر در طول 8 سال دفاع مقدس 115 شهید و 590 جانباز تقدیم انقلاب کرده است.

وی خون شهیدان را باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی دانست و اظهار داشت:همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید همواره در مسیر اهداف شهدا حرکت کنیم و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که این عزیزان برای آن به شهادت رسیده‌اند.

همچنین مسئولان شهرستان با حضور بر سر مزار فرماندار فقید شهرستان دیر مرحوم حیدر دوراهکی و دیدار با مادر ایشان به مقام شامخ ایشان ادای احترام کردند.

مرحوم حیدر دوراهکی در سال 1385 درحالی‌که برای حضور در جلسه استانداری به مرکز استان سفرکرده بود در حال برگشت از مسیر ساحلی بوشهر به دیر براثر سانحه تصادف جان باخت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار