مدیر مجموعه ورزشی انقلاب کرج گفت: به دنبال انتخاب پیمانکار جدید برای تکمیل سالن ۶۰۰۰ نفره انقلاب کرج هستیم.
کد خبر: ۸۴۴۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 02 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ رضا جمالی اظهار کرد: تکمیل پروژه سالن ۶۰۰۰ نفری انقلاب به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین سالن‌های سرپوشیده کشور با مشکلاتی مواجه شده که مهمترین آنها کمبود منابع مالی است.

وی ادامه داد: بدون شک تا منابع مالی مورد نیاز این پروژه تامین نشود، فرایند تکمیل آن به کندی پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه این پروژه مشکلات دیگری هم دارد، افزود: در کنار تحریم‌هایی که باعث شده تامین برخی تجهیزات برای ساخت این پروژه با مشکل مواجه شود، پیمانکار هم به تعهدات خود عمل نکرده است.

این مسئول توضیح داد: قرار بود پیمانکار بخشی از منابع مورد نیاز برای تکمیل این سالن را تامین کند ولی از عهده عمل به تعهدات خود برنیامده و حالا به دنبال انتخاب پیمانکار دیگری برای ادامه تکمیل این پروژه هستیم.

جمالی با بیان اینکه به دنبال رفع مشکلات این پروژه هستیم، گفت: امسال اعتبارات خوبی برای سالن انقلاب در نظر گرفته شده که اگر به موقع تخصیص پیدا کند می‌توانیم به تسریع در فرایند تکمیل آن امیدوار باشیم.

مدیر مجموعه ورزشی انقلاب کرج گفت: تکمیل سالن ۶۰۰۰ نفره انقلاب که تا کنون حدود ۷۳ درصد پیشرفت داشته، خواسته تمام البرز نشینان است.

وی توضیح داد: سالن انقلاب پروژه‌ای ملی است به همین دلیل انتظار داریم پیگیری برای رفع مشکلات آن با جدیت بیشتری صورت بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار