کارشناس کنترل ترافیک پلیس‌راه البرز اعلام کرد که برای روان‌سازی تردد خودروها در جاده گردشگری کرج - چالوس محدودیت ترافیکی از روز سه شنبه ۱۳ خرداد اعمال می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸ 02 June 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ سروان مسعود خانجانی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز سه‌شنبه ۱۳ خرداد از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ درهمان روزه تا عادی شدن وضعیت ترافیک از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه می‌شود.

کارشناس کنترل ترافیک پلیس‌راه البرز گفت: همچنین تردد وسیله نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۶ خرداد از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع و از ساعت ۱۵ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد بود. در صورت استمرار ترافیک سنگین در جاده کرج- چالوس احتمال تغییر ساعت محدودیت‌های ترافیکی در این جاده وجود دارد.

 طی این مدت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج - چالوس ممنوع است ضمن آنکه ممنوعیت تردد موتورسیکلت تا پایان محدودیت ترافیکی در این جاده اعمال خواهد شد.

رانندگان علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، رعایت سرعت مطمئنه را موردتوجه قرار دهند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه اصلی و فرعی دارد که ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج - چالوس در حوزه استحفاظی استان البرز قرار دارد.

روزانه به‌طور متوسط حدود ۲۰ هزار تردد در جاده کوهستانی کرج - چالوس انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار