صنوف آسیب دیده از کرونای استان قزوین برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.
کد خبر: ۸۵۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸ 07 June 2020

 

 معرفی صنوف آسیب دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات

 
به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، رئیس اتاق اصناف شهرستان قزوین با اعلام اینکه صنوف آسیب دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند، گفت: تاکنون تعداد قابل توجهی از اصناف واجد شرایط استان برای دریافت تسهیلات حمایتی ثبت نام کرده اند و به دستگاه‌های مربوط معرفی شده‌اند و منتظر اعلام دستگاه‌های اجرایی استان برای انجام مراحل بعدی دریافت این تسهیلات هستند.
فرج زاده‌ها افزود: بسیاری از اصناف استان از ابتدای شیوع کرونا همکاری بسیار خوبی با ستاد مقابله با کرونا داشتند و به صورت خودجوش برای تطعیلی مشاغل و مراکز کسب و کار خود اقدام کردند.
وی گفت : با توجه به همکاری خوب اصناف قزوین در قطع زنجیره انتقال کرونا، تمامی صاحبان واحد‌های کسب و کار صنفی آسیب دیده از بیماری کرونا که دارای لیست بیمه کارفرمایی یا خویش فرما بودند، می‌توانستند با مراجعه به سامانه کارا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام دریافت تسهیلات اقدام نمایند. 
وی افزود: تاکنون تعداد قابل توجهی از اصناف واجد شرایط استان برای دریافت تسهیلات حمایتی ثبت نام کرده اند و به دستگاه‌های مربوط معرفی شده‌اند و منتظر اعلام دستگاه‌های اجرایی استان برای انجام مراحل بعدی دریافت این تسهیلات هستند.
فرج زاده‌ها با اشاره به افزایش مجدد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان، افزود: اتاق اصناف استان تابع تصمیمات و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد استانی و ملی مقابله با کرونا است و همکاری لازم را برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خواهد داشت.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان ابراز امیدواری کرد مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیز با توجه به همکاری بسیار خوب اصناف در کنترل و مهار کرونا T وضعیت اقتصادی آن‌ها را درک کرده و با تخصیص تسهیلات ویژه گام جدی برای حمایت از اصناف استان بردارند.
منبع: صداوسیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار