در نشستی فوق العاده با حضور مسوولان شهرستان سیرجان مطرح شد:
در پی افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان سیرجان، نشست فوق العاده ستاد مقابله با ویروس کرونا با حضور مسوولان و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان سیرجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ 08 June 2020

به گزارش «تابناک»؛ در این نشست معاون خدمات شهری شهرداری سیرجان بیان کرد: متاسفانه با آغاز موج دوم شیوع ویروس کرونا، بسیاری از شهروندان دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکرده و همین عامل سبب شد تا آمار مبتلایان افزایش یابد.

فرهاد افصحی بیان کرد: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه، در این نشست مقرر شد شهرداری سیرجان با کاهش سطح روشنایی و نصب تابلوهای هشدار با مضامین عدم تجمع در اماکن عمومی، بوستان ها و پارک ها نسبت به کاهش حضور و تردد شهروندان اقدام کند.

وی افزود: همچنین پلیس راه و راهور با استقرار در مسیرهای برون شهری و درون شهری نسبت به عدم توقف خودروها با جدیت و بدون اغماض اقدام خواهد کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری سیرجان با بیان ممنوعیت برگزاری مراسمات سوگواری و ترحیم در آرامستان ها که منجر به تجمع و افزایش احتمال شیوع ویروس کرونا می شود، تصریح کرد: دفن اموات ناشی از بیماری کرونا در آرامستان ها بلامانع است؛ چرا که روند دفن آنها با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی وزارت بهداشت انجام می شود و جای هیچ نگرانی نیست.

فرهاد افصحی از شهروندان خواست تا ضمن رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی مورد تاکید وزارت بهداشت و استفاده از ماسک و دستکش و نیز جلوگیری از تجمعات، کادر درمانی و مسوولان را در راستای نابودی و یا کاهش میزان مبتلایان به ویروس کرونا یاری رسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار