جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر:
جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس در پیچ و خم تاریخ گم نشود.
کد خبر: ۸۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹ 31 August 2015
حمید خرمدل صبح دوشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس بر لزوم تشریح و تبیین رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان تاکید کرد و اظهار داشت: دوران جنگ تحمیلی برای ما یک دفاع مقدس و الهی بود و به همین خاطر این ایام را جشن می‌گیریم.

وی با بیان اینکه جنگ هنوز هم ادامه دارد و شکل دیگری به خود گرفته است، اضافه کرد: فتنه استکبار بر علیه ملت‌های حق‌جو ادامه دارد و دشمن با تمام امکانات خود بر علیه ملت‌های مسلمان در حال جنگ است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر با اشاره به اینکه کفر همواره به دشمنی خود با کشورها و ملت‌های اسلامی ادامه می‌دهد، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس شاهد سلحشوری‌ها، ایثارگری‌ها، ایستادگی و ازخودگذشتگی‌های بسیار زیادی بودیم که نباید در پیچ و خم تاریخ گم شوند.

وی با تاکید بر لزوم انتقال ایثارگری‌ها و رشادت‌های ایثارگران، رزمندگان، سربازان، نیروهای نظامی و انتظامی، مردم و آزادگان در دوران دفاع مقدس، اضافه کرد: باید در برنامه‌های هفته دفاع مقدس به این موضوعات به خوبی پرداخته شود.

خرمدل بر لزوم انتقال این فرهنگ به نسل جدید تاکید کرد و افزود: این رشادت‌ها را باید در زمان‌های مختلف زنده نگه‌داریم و از نسلی به نسل دیگر منتقل شود.

وی با بیان اینکه دشمنان از هر وسیله‌ای برای تهدید در منطقه استفاده می‌کنند، بیان کرد: ممکن است ما از خودمان غافل شویم اما دشمن به‌هیچ‌وجه از ما غافل نخواهد شد.

ابراهیم بحرانی دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس نیز به برخی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: غبارروبی قبور شهدا، برگزاری مراسم رژه ۳۱ شهریور، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، پیاده‌روی و شب خاطره از جمله برنامه‌های این هفته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار