معاون بازرسی سازمان صمت ایلام؛
معاون بازرسی سازمان صمت ایلام گفت: با دستور دادستان مرکز استان و در قالب کمیته مشترک بازرسی متشکل از بازرسان سازمان صمت، نمایندگان دادستانی، تعزیرات حکومتی، پلیس اطلاعات و امنیت، پلیس فتا، اتاق اصناف و اتحادیه مشاورین املاک گشت‌های مشترک برای نظارت بر وضعیت رهن واجاره در بازار ایلام برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰ 20 June 2020

 به گزارش تابناک ایلام ؛عزت الله عبدخانی اظهار کرد: با دستور دادستان مرکز استان و در قالب کمیته مشترک بازرسی متشکل از بازرسان سازمان صمت، نمایندگان دادستانی، تعزیرات حکومتی، پلیس اطلاعات و امنیت، پلیس فتا، اتاق اصناف و اتحادیه مشاورین املاک گشت‌های مشترک برای نظارت بر وضعیت رهن واجاره در بازار ایلام برگزار می شود.

وی بااشاره به ضرورت اخذ کدرهگیری در معاملات مسکن، تصریح کرد: براساس تصمیمات اتخاذشده، نرخ رهن واجاره مسکن مطابق نرخ سال ۹۸ به علاوه حداکثر ۱۰ درصد است و هرگونه معامله بالاتر ازاین رقم تخلف محسوب شده و با متخلفین برخورد تعزیری می شود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت ایران از بازرسی روزانه بازار میوه و تره بار در ایلام خبر داد و گفت: تیم‌های تخصصی متشکل از بازرسان این سازمان به صورت روزانه وضعیت اجناس تره بار را در سطح بازار استان رصد و پایش می کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار