مديركل استاندارد كرمانشاه:
مديركل استاندارد كرمانشاه گفت: روزانه بطور میانگین از مرز رسمی پرویزخان 850 کامیون انواع کالاهای ایرانی به اقلیم کردستان عراق و از مرز رسمی خسروی 300 کامیون انواع کالا حوزه عربی عراق صادر می شود.
کد خبر: ۸۶۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴ 31 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي اداره كل استاندارد كرمانشاه محمودرضا نيازي، ، همزمان با هفته دولت و در بازديدی يك روزه از شهرستان قصرشيرين بر روند فعاليت هاي اداري –آزمایشگاهی و همچنین مبادلات گمرکی منطقه  نظارت به عمل آورد.

محمودرضا نیازی با بيان اينكه، معاونت استاندارد قصرشیرین در اواخر سال 83 با هدف کنترل و نظارت بر کالاهای صادراتی و وارداتی منطقه و ارایه خدمات آزمایشگاهی به گمرکات در این شهرستان راه اندازی شده افزود: قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه با بیش از 186 کیلومتر مرز مشترک با عراق دارای دو مرز رسمی و فعال پرویزخان و خسروی است که روزانه بطور میانگین از مرز رسمی پرویزخان 850 کامیون انواع کالاهای ایرانی به اقلیم کردستان عراق و از مرز رسمی خسروی 300 کامیون انواع کالا حوزه عربی عراق صادر می شود.

وی خاطرنشان كرد: معاونت استاندارد قصرشيرين دارای چهار آزمایشگاه تخصصی در حوزه های صنایع شیمیایی، فرآورده های نفتی، صنایع ساختمانی، صنایع غذایی و میکروبیولوژی است که با تجهیز کامل این حوزه، اکثر خدمات آزمایشگاهی مربوط به گمرکات و فعالیت های اقتصادی منطقه در این محل انجام می شود.

مديركل استاندارد كرمانشاه در پايان اين بازديد يك روزه ضمن تشكر از فعاليت هاي كاركنان معاونت قصرشيرين، بر تقویت و تجهیز امکانات این معاونت تأکید داشته و خواستار توجه ویژه مسئولان استانی جهت نیل به هدف گردید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار