دادگو سال ها است که ریاست شورای شهر کرج را بر عهده داشته و برخی از شهروندان به وی لقب همیشه رئیس و شیخ الرئیس کرج داده اند.
کد خبر: ۸۷۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰ 01 September 2015

صبح امروز و در سومین سال از فعالیت دوره چهارم شورای اسلامی شهر کرج با حضور تمامی اعضای شورای شهر کرج و همچنین با نظارت نماینده و ناظر ویژه فرمانداری شهرستان کرج جلسه انتخابات هیئت رئیسه در شورای شهر برگزار شد.
براساس این گزارش، محمود دادگو با کسب آرای بالا توانست مجدد در سمت رئیس شورای شهر کرج باقی بماند.
دادگو سال ها است که ریاست شورای شهر کرج را بر عهده داشته و برخی از شهروندان به وی لقب همیشه رئیس داده اند.
در این جلسه همچنین رأی‌گیری برای نائب رئیس شورای شهر کرج نیز انجام شد که این رأی‌گیری نیز علی بخشی را برای نایب رئیسی برگزید.
در این راستا دبیر اول شورای اسلامی شهر کرج نیز با توجه به انصراف بهنام محمودی که طی یک سال اخیر تصدی این مسئولیت را بر عهده داشت، امیرحسام عباسی به جای وی مشغول فعالیت شد.
همچنین فاطمه آجرلو در سمت دبیر دوم شورا منصوب شد و علی حاج‌کاظم نیز کماکان در سمت خزانه‌دار فعالیت خواهد کرد.
محمود دادگو رئیس شورای شهر کرج در باره جلسه امروز اظهار داشت: ارائه خدمات به مردم و افزایش سرانه‌های خدماتی در کلانشهر کرج مهمترین وظیفه مسئولان است.
وی ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا به سمت خودکفایی و توسعه بیشتر پیش برویم و کشور را به سمت آبادانی و پیشرفت بیشتر سوق دهیم.
رئیس شورای شهر کرج تأکید کرد: مسئولان در هر جایگاهی که هستند خدمت‌رسانی به مردم را نباید فراموش کنند و لذا راه همه مسئولان یکی است و همه باید در مسیر تحقق آرمان‌های ایران اسلامی گام برداریم.
دادگو بیان داشت: رفع مشکلات مردم و تأمین نیازهای مردم در نقاط مختلف کلانشهر کرج از مهمترین وظایفی است که مسئولان و به‌ویژه اعضای شورای شهر باید آن را مد نظر داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
جناب دادگو تو این ۴دوره عضویت در شورای شهر کرج چه عملکردی داشته !؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار