فرمانده نیروی انتظامی البرز از دستگیری 16 معتاد پرخطر و بی خانمان و برخورد قاطع با اراذل و اوباش در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵ 01 September 2015

سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: این جمع آوری ها دراجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی تفرجگاه ها و پارک ها درروزهای پایانی تعطیلات تابستان انجام شد.

وی اضافه کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز به منظور برقراری امنیت درروزهای پایانی فصل تابستان درپارک ها و تفرجگاه ها وجلوگیری ازسرقتهای خرد که اغلب توسط معتادان پرخظر صورت می گیرد طرح برخورد با معتادان ولگرد وکارتن خواب را درروز گذشته با حضور فعال تمامی کلانتری های تابعه وحضور پررنگ پلیس مبارزه با مواد مخدر درسطح شهرستان کرج به اجرا درآورد .

وی با اشاره به استمرار این طر حها درسال جاری گفت : اعتیاد راباید یک بیماری تلقی کرد و ازبرخورد فیزیکی و انتظامی با فرد معتاد پرهیز کرد چرا که اعتیاد یک معضل اجتماعی است و راه برون رفت ازاین معضل درمرحله پیشگیری و جلوگیری از افتادن جوانان دردام اعتیاد و درمرحله دوم درمان وبازپروری یک معتاد و بازگرداندن او به زندگی عادی واجتماعی است .

کامرانی صالح خاطرنشان کرد: درهمین راستا پلیس استان البرز با اجرایی کردن طرح معتادان ولگرد وبی خانمان درکلانشهر کرج دوهدف عمده ارتقای امنیت اجتماعی و درمان و بازپروری افراد را دنبال می کند .

دراین طرح 167معتاد ولگرد وبی خانمان جمع اوری و تحویل مراکزدرمانی و کمپ های مجازترک اعتیاد شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار