اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 29 تیر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۷۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵ 19 July 2020

 

 به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 29 تیر ماه سال 1399 به این شرح است : بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در روز 29 تیر بشرح زیر است :

وظیفه عمومی مازندران اعلام کرد : اول مردادماه زمان اعزام کلیه مشمولان دانشگاهی و غیردانشگاهی

معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران در اطلاعیه اعلام کرد: کلیه مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به صورت متمرکز در اول مردادماه به مراکز آموزش اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این اطلاعیه آمده است، اعزام کلیه مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی در یک روز و به صورت متمرکز در تاریخ اول مردادماه سال 1399  انجام می گیرد و تاریخ اعزام مشمولان غیر دانشگاهی از  سوم مردادماه به اول مردادماه تغییر یافت.

همچنین به علت شیوع ویروس کرونا حضور و استقرار خانواده مشمولان در محل اعزام ممنوع است و مشمولان باید قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردی را رعایت و وسایل شخصی را به همراه داشته باشند.

براساس این اطلاعیه. با توجه به اینکه اعزام به مرخصی سربازان در طول دوره آموزشی امکان پذیر نیست، سربازان باید کلیه مدارک اعزام و مدارک مربوط به متاهلی،  پدر نظامی،  فوت والدین، جانبازی را به همراه داشته باشند.

کشف موتور سیکلت سنگین میلیارد ریال قاچاق در بابلسر 

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال خبر داد. 

سرهنگ حسین اسدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،  اظهار داشت : :در راستای مبارزه با قاچاق کالا ماموران بخش انتظامی بهنمیر با اقدامات اطلاعاتی از وجود یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یک منزل مسکونی با خبر شدند.

وی افزود: ماموران با هماهنگي قضايي در بازرسي از محل یک دستگاه موتورسيکلت هزار و300 سی سی فاقد هرگونه اسناد و مدارک  که به صورت قاچاق وارد شده بود را کشف کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد،گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی موتورسیکلت مکشوفه 2 میلیارد ریال اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه تردد موتورسیکلت های سنگین  در معابر عمومی و جاده ها غيرقانوني است، افزود: مالکان این موتورسیکلت ها باید مجوز تردد را از پلیس اخذ و فقط در پيست موتور سواري مجاز به استفاده هستند.

سرهنگ اسدی، افزود: تردد موتورسيکلت مذکور موجب سلب آسايش و آرامش شهروندان شده بود که در نهایت متهم به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائي شد.

تمدید زمان اعزام مشمولان وظیفه عمومی برای آزمون کارشناسی ارشد و دکتری

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از تسهیلات ویژه  و تمدید زمان اعزام مشمولان وظیفه عمومی متقاضی شرکت در آزمون سراسری کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد.

 سرهنگ وحید بریمانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر اظهار کرد: مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی که برگه آماده به خدمت به تاریخ ۹۹/۵/۱  دریافت کرده اند، می توانند سریعاً با ارائه درخواست از طریق دفاتر پلیس +۱۰ صرفاً برای شرکت در آزمون دکتری و کارشناسی ارشد از تسهیلات تمدید یک ماهه استفاده کنند. 

معاون وظیفه عمومی مازندران، افزود: با توجه به تعویق آزمون های سراسری کارشناسی ارشد و دکتری، سازمان وظیفه عمومی به منظور کاهش دغدغه مشمولان و خانواده های آنها و در راستای ارائه تسهیلات ویژه در شرایط شیوع کرونا تمهیداتی را در نظر گرفته است.

وی تصریح  کرد: از این رو کلیه مشمولان فارغ التحصیل از مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که برای پذیرش در مقاطع بالاتر در آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری ثبت نام  کردند و دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ یکم مرداد ماه هستند، می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ و با ارائه برگه تاییدیه اطلاعات ثبت نام در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت درخواست تمدید به مدت یک ماه اقدام کنند.

سرهنگ بریمانی، اظهار داشت: موعد اعزام به خدمت این عزیزان تا تاریخ ۹۹/۶/۱ تمدید شده و نتیجه درخواست از طریق پیامک به آنها اعلام می شود.

 

اقتدار پلیس مایه آرامش و آسایش جامعه است

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری مازندران و امام جمعه قائم شهر،گفت: برخورد قاطعانه و مقتدرانه پلیس با جرایم مایه آرامش و آسایش مردم است .  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، آیت الله معلمی جویباری با حضور در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی شهرستان قائم شهر، از تلاش ها و زحمات فرمانده انتظامی شهرستان که از زمان حضور در این شهرستان اقدامات چشمگیری در حوزه نظم وامنیت داشته، تقدیر و تشکر کرد.

آیت الله معلمی در ادامه با بیان اینکه انسان گاهی ممکن است، فرصت ها را باطل و از دست دهد، افزود: از دست دادن فرصت ها و باطل کردن آنها را خدا و خلق خدا خوشش نمی آید چرا که پایان آن پشیمانی و حسرت است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، نشاط در کار با احساس تعهد، انگیزه و وظیفه در عرصه ماموریت ها و مسئولیت ها با حداکثر توان را نزد خدا و اولیاء خدا عزیز دانست و افزود: انسان هایی با این ویژگی در نهایت با آرامش خاطر جایگاه زندگی را ترک می کنند.

آیت الله معلمی با اشاره به اقدامات وعملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان در مقابله با تبهکاران و مجرمان، افزود: اگر در برخورد با ناهنجاری ها و جرایم مسامحه پدید بیاید طبعا فساد و جرایم در جامعه گسترش می یابد.

وی برخورد قاطعانه و مقتدرانه پلیس با جرایم وناهنجاری های اجتماعی را مایه آرامش و آسایش جامعه برشمرد و افزود: پلیس در کنار سایر نیروهای مسلح، حافظ نظم و امنیت است.

وی فرمانده پای کار و نیروی پای کار را برای یکدیگر مایه عزت و اقتدار دانست و افزود: باید یک مجموعه هماهنگ با اهداف مقدس در عرصه کار و خدمت حضور پیدا کنند تا نتایج زیبا و ثمر بخش و موجب رضایت عمومی و در اصل موجب رضایت خدای رحمان باشد.  
 

کشف 8 کیلو تریاک در طرح پاکسازی مناطق آلوده جویبار

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از دستگیری 3 سوداگر مرگ و کشف 8 کیلوگرم تریاک در طرح پاکسازی مناطق آلوده خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا جعفری در باره جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت 3 قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان جویبار، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، افزود: ماموران با هماهنگی های قضائی با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را که یکی از متهمان اهل و ساکن یکی از استان های مرکزی و 2 متهم دیگر اهل و ساکن جویبار بودند شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ جعفری از کشف 8 کیلوگرم تریاک و مقدار 120 گرم مواد مخدر سوخته و دو حقه وافور و یک عدد ترازوی دیجیتال در بازرسی از مخفیگاه این سوداگران مرگ خبر داد و خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

وی به شهروندان توصیه کرد: ضمن مراقبت از فرزندان خود، برای پیشگیری از ابتلاء آنان به مواد مخدر و هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار