فرماندار دهلران؛
فرماندار شهرستان دهلران گفت : شکست آمریکا در شورای امنیت برای تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران نشانه دیپلماسی فعال و مقاومت مردم و مسئولان در مقابل زور گویان است.
کد خبر: ۸۸۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶ 17 August 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید عسکری در جلسه شورای اد اری که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد اظهار داشت  : آزادگان اسوه و الگو برای همه ما هستند و باید از زندگی آنها درس ایثار و استقامت گرفت .

وی بیان د اشت : آزادگان فاتحان قله های ایمان، ایثار و اسقامت و صبوری در جامعه هستند.

عسگری افزود : امروز روحیه تلاش و همت مردم و مسئولان با پیروزی های روزانه همراه است و یکی از نشانه های اخیر آن هم شکست امریکا در توطئه خود علیه نظام وملت ما در خصوص تمدید تحریم های تسلیحاتی بود که در شورای امنیت با شکست مواجه شد.

فرماندا دهلران گفت : تلاش کادر درمان در بحث مبارزه با ویروس کرونا ستودنی است وباید شهروندان همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی را در دستور کار خود قرار داشته باشند چرا که محدودیت های کرونایی همچنان پا برجاست و همه باید در مبارزه با کرونا همت کنیم.

فرماندار دهلران به چهلمین سالگرد دفاع مقدس هم اشاره و گفت:دفاع مقدس حاصل ۸ سال دفاع ملت و نیروهای مسلح و سپاه و بسیج و ارتش است که موجب رقم خوردن این افتخار شد و دشمن با وجود خیال نابودی نظام نو پای اسلامی خوابش تعبیر نشد و دشمنان نابود و به زباله دان تاریخ پیوستند.

رئیس شورای اداری دهلران به بازگشایی مدارس در 15 شهریور ماه هم اشاره و افزود:متناسب با وضعیت های سفید،زرد و قرمز تصمیمات لازم برای بازگشایی اتخاذ شده و نیاز است دستگاه ها در این مهم با آموزش و پرورش همکاری کنند.

عسگری گفت: باتوجه به فرا رسیدن ماه محرم و آئین های عزاداری باید با رعایت همه جوانب پروتکل های بهداشتی متولیان و هیئت های عزاداری مراسم ها را اداره و در این خصوص اقدامت جدی و رعایت فاصله گذاری های اجتماعی و استفاده از ماسک را مد نظر قرار دهند.

فرماندار دهلران گفت : باتوجه به آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی باید مسئولان مربوطه در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه ریزی های لازم نیز را داشته باشد

فرماندار دهلران مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه جنوب اشاره کرد گفت : رعایت قانون و مقررات و اصل بی طرفی و عدم استفاده از عناوین و امکانات دولتی از موضوعاتی است که مدیران باید به آنها پایبند باشند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار