فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در مرداد امسال بیش از ۱۲۳ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف و ۳۶ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۹۱۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ 23 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازپایگاه خبری پلیس،سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: از جمله محموله های قاچاق کشف شده 2 هزار و 455 دستگاه لوازم خانگی بوده که ارزش آن به حدود 76 میلیارد ریال می رسد.
وی ادامه داد: همچنین با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی نزدیک به 11 هزار دست انواع البسه و پوشاک قاچاق به ارزش بیش از 30 میلیارد ریال کشف شده است.
سردار جاویدان کشف 276 هزار و 52 عدد انواع تجهیزات پزشکی به ارزش 15 میلیارد ریال را از دیگر اقدامات پلیس امنیت اقتصادی در ماه گذشته برشمرد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به کشف 30 هزار و 638 عدد انواع لوازم آرایشی- بهداشتی و تعدادی قطعات رایانه ای، ارزش آن ها را نیز 2 میلیارد ریال اعلام کرد.
وی با بیان اینکه در مجموع 35 پرونده برای کشفیات قاچاق انجام شده تشکیل شده است، گفت: ارزش مجموع محموله های قاچاق کشف شده توسط پلیس امنیت اقتصادی در مرداد طبق نظر کارشناسان به 123 میلیارد ریال می رسد.
سردار جاویدان در پایان از توقیف 17 دستگاه خودرو نیز خبر داد و گفت: در این راستا 36 قاچاقچی نیز دستگیر شدند که بیشترین آن ها با 23 نفر در حوزه لوازم خانگی و آرایشی - بهداشتی بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار