اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 3 شهریور توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۸۹۱۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 24 August 2020
به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 3 شهریور ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.
بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 3 شهریور بشرح زیر است :

 

توقیف خودروی سرقتی در شهرستان نور 

فرمانده انتظامی شهرستان نور خبر داد: با توقیف یک خودروی سرقتی در شهرستان نور پرده از 6 فقره سرقت در این شهرستان برداشته شد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدزمان شالیکار در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تردد یک خودروی سرقتی در مسیر ارتباطی شهرستان نور به نوشهر، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: ماموران یگان امداد و کلانتری 12 رویان با انجام اقدامات عملیاتی خودروی مورد نظر که دارای سابقه سرقت از شهرستان تنکابن بوده است را متوقف کردند.

سرهنگ شالیکار از دستگیری 2 سرنشین خودروی مورد نظر خبر داد و اظهار داشت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 9 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند.

وی در ادامه از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی و مواد مخدر در بازرسی از این خودرو خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودروی مورد نظر به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور در خاتمه از شهروندان خواست: ضمن استفاده از تجهیزات ضد سرقت بر رروی خودرو، از قرار دادن اشیاء گرانقیمت در داخل خودرو خودداری کنند .


-----------------------------------------------------------


دستگیری شکارچیان غیرمجاز در بهشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از شناسایی و دستگیری 5 شکارچی غیرمجاز پرندگان در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"حسن عنایتی گنجی "در تشریح این خبر گفت: در پی شکار غیر مجاز انواع پرنده توسط چند شکارچی پرنده، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: ماموران انتظامی پاسگاه شهدا، با همکاری کارکنان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان متهمان را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی از دستگیر 5 شکارچی غیر مجاز در این عملیات خبر داد و با اشاره به کشف 4 طاقه قرقاول به ارزشی بالغ بر 80 میلیون ریال و 2 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز از این شکارچیان متخلف، گفت: پرندگان شکار شده تحویل اداره محیط زیست شهرستان بهشهر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در خاتمه با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی سواری مورد استفاده شکارچیان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.


--------------------------------------------------------------


دستگیری سارق منزل با 5 فقره سرقت در گلوگاه 

جانشین انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگيري سارق منزل با 5 فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "اسماعیل حسن زاده" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در این شهرستان، مووضع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

جانشین شهرستان گلوگاه خاطر نشان کرد: با انجام اقدامات اطللاتی ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی در ادامه اظهار داشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 5 فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسن زاده در، خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدارها و آموزش هاي پليس را جدي گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سريعا با پليس 110 در ميان بگذارند و پليس را در تامين امنيت جامعه ياري کنند.


-------------------------------------------------------


دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره در بابل 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق حرفه ای سیم برق و ساختمان های نیمه کاره با 14 فقره سرقت در این شهرستان خبرداد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدمحسن جعفری در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره و سیم برق در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران پاسگاه انتظامی حیدرکلا، سارق را شناسایی کردند .

سرهنگ جعفری، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 14 فقره سرقت شامل سرقت از ساختمان های نیمه کاره و سیم برق در این شهرستان اعتراف کرد .

وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و حفظ تجهیزات موجود در ساختمان های در حال احداث خود، در صورت مشاهده افراد ناشناسی که در محدوده محل سکونت آنان پرسته می زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


--------------------------------------------------------


دستگیری عاملان قدرت نمایی در فضای مجازی 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 3 نفر از عاملان قدرت نمایی در فضای مجازی خبر داد. 

سرهنگ "حسن عنایتی گنجی " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: به دنبال انتشار کلیپ و تصاویری از خشونت طلبی و قدرت نمایی تعدادی افراد در فضای مجازی، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی و پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر تصریح کرد: از آنجایی که این اقدام موجب رعب و وحشت شهروندان شده بود، ماموران اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند.

سرهنگ عنایتی، خاطرنشان کرد: پس از بررسی های فنی 3 نفر از این افراد که اقدام به ترویج خشونت و قدرت نمایی در فضای مجازی می کردند شناسایی شدند.

وی از دستگیری متهمان در عملیاتی ضربتی و معرفی آنان به مرجع قضائی خبرداد با اشاره به این که هرگونه قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان در فضای مجازی جرم است از مردم خواست: در صورت مشاهده صفحات مربوطه مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 


سارقان حرفه ای منزل در شهرستان سیمرغ به دام افتادند 

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ از دستگیری 2 سارق حرفه ای منزل و کشف 25 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد راعی درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل توسط سرنشینان یک خودروی پژو در شهرستان سیمرغ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی متهمان را شناسایی کردند .

سرهنگ راعی در ادامه اظهار داشت: این 2 سارق حرفه ای که اهل یکی از استان های غربی کشور بوده اند، در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 25 فقره سرقت اعتراف کردند.

وی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: ضمن استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب برای مراقبت از اموال خود، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

خبر: سلمان مهدوی خبرنگار تابناک ساری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار