مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در میادین شهرهای استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶ 25 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» حجت الاسلام و المسلمین مهدی  ولائی برحق ضمن اشاره به اهمیت روزهای تاسوعا و عاشورا گفت:این مراسم با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی در روز تاسوعا و عاشورا و با حضور همه هیئات مذهبی در شهرهای استان البرز برگزار خواهد شد.

وی افزود: طبق مصوبه  کارگروه ملی برگزاری مراسم محرم مقرر شد ضمن برگزاری با شکوه این مراسم توسط صدا و سیمای استان پوشش تصویری و خبری نیز صورت پذیرد . 
به اخلاص کودکان در برپایی خیمه عزای حضرت سیدالشهدا علیه السلام غبطه می خوریم
ولایی برحق در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری در کوچه‌ها و محلات استان؛ گفت: در اوج حساسیت مبارزه با بیماری کرونا و رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی توسط هیئات مذهبی ، دیدن صحنه هایی از تلاش کودکان، نوجوانان و جوانان در اقامه عزای حضرت سیدالشهدا (ع)  تکان دهنده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز ضمن انتقاد از برخی مسوولان افزود: مسوولانی که داعیه دار مدیریت در جامعه علوی و حسینی هستند باید از تلاش این کودکان الگو گرفته و در فضاسازی مراسم محرم همت مضاعفی داشته باشند.
وی گفت: کودکان امروز بدون شک در آینده پرچم حسینی را در هیئات بدست خواهند گرفت و این از برکات محرم است. 
اداره کل تبلیغات اسلامی در این راستا برنامه ی مشترک بچه های آسمان که با محوریت محرم است در استدیوی مرکزی این اداره کل تولید نموده است و در چند روز آینده از شبکه 2 سیما پخش خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار