یکی از قدیمی ترین شهرستانهای استان ایلام که قدمتی طولانی در امور شهری دارد شهرستان آبدانان است که با گذشت دهه ها سال از تشکیل فرمانداری آن اما هنوز از استقرار بعضی ادارات رنج می برد.
کد خبر: ۹۱۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱ 01 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ::شهرستان آبدانان با قدمتی طولانی در امور شهری و با گذشت دهه ها سال از تشکیل فرمانداری آن اما هنوز از استقرار بعضی ادارات رنج می برد.

اداره شرکت پخش فراورده های نفتی یکی از این ادارات است که علیرغم نیاز انجام اموری مثل اخذ یا تعویض کارت سوخت، حواله های سوختی و بسیاری موارد مصرفی فراورده های سوختی و همچنین با داشتن سهم بسزایی از منابع نفت و گاز استان از داشتن اداره و حتی دفتر این شرکت محروم می باشد.

 
همه ساله با شروع فصل سرما و نیاز به سوخت وسایل گرمایشی مهمترین دغدغه مردم تهیه کوپن و حواله های سوختی است که آن را باید در مراکز همجوار جستجو کرد.
 
صعب العبور بودن مسیرهای مواصلاتی و نیز بعد مسافت با دفاتر نواحی همسایه ضرورت این مطالبه را دوچندان کرده و این را می توان در گلایه های شهروندان مشاهده نموده بطوریکه برای اخذ یا تعویض یک کارت سوخت بایستی مسیر گردنه کبیرکوه را طی طریق و به شهرستان دره شهر مراجعه کرد که در این بین علاوه بر مخاطرات مسیر و صرف هزینه و وقت ممکن است مسئول مربوطه آن روز نیز نباشد.
 
به عقیده صاحب نظران آبدانان تمام شاخصه های داشتن حداقل یک دفتر را برای انجام امور محوله دارا بوده و این خواسته حداقلی و بحقی است که حتی الامکان با دایر نمودن یک دفتر این امر محقق گردد.
 
به گفته فرماندر آبدانان پیگیریهای متعددی در این رابطه انجام شده اما هنوز منتج به نتیجه نشده است.
 
سیروس مرادحاصلی اضافه کرد: اینک نیز موضوع را از طریق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیری و به دنبال آن هستیم که با تاسیس یک دفتر این مشکل مرتفع شود.
 
ما نیز امیدواریم با توجه به اشراف کامل نماینده به منطقه و آگاهی از شرایط اقتصادی مردم این مهم میسر گردد./م
بهروز مردانی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پرورده کوردم‌ ، ئیلام خاکمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
به خدا ظلمه شهرستان نخبه پرور و غیور آبدانان که شهدای شاخصی همچون سردار بزرگ صارم طهماسبی ، دانشمند شهید دکتر داریوش رضایی نژاد ، نوجوانترین شهید کشور شهید جرایه و ۱۷ شهید گلگون کفن گروه پدافند هوایی استراتژیک آبدانان و . . . . است و نخبگان علمیش نه در ایلام عزیز و نه در ایران سترگ بلکه در دنیا زبانزد هستند کوچکترین شعب اداراره جات ضروری رو نداره .

به اصطلاح مسئولین و نمایندگان از خودتون شرم بکشید . . . . .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار