فردی که به علت چرای گوسفندان در يك زمین زراعی در يكي از روستاهاي شهرستان خنداب، يكي از اهالي روستا را با تيراندازي با اسلحه شكاري به قتل رسانیده بود، در عملیات تخصصی پلیس و درکمتراز دو ساعت دستگیر شد.
کد خبر: ۹۱۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹ 07 November 2020



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ " محمود خلجي " معاون اجتماعي فرماندهي انتظامی استان مرکزی گفت: روز گذشته در پی گزارشي به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر انتقالي فردي به دليل جراحت شديدي ناشي از تيرخوردگي به يكي از مراكز درماني، بلافاصله بررسي موضوع از سوي ماموران انتظامي آغاز شد.
وی یادآور شد: در تحقيقات پليس مشخص شد ۲ جوان در يك مزرعه زراعي در يكي از روستاهاي شهرستان خنداب بر سر محل چرای گوسفندان با یکدیگر درگیر شده اند که طی این درگیری یکی از آنان به طرف فرد ديگر با سلاح شكاري شليك كرده و منجر به مصدوميت شديد فرد مقابل شده و از محل حادثه فرار کرده است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داد، اظهار داشت: از همان دقایق اولیه این گزارش، تیمی تخصصی از ماموران انتظامی، تحقیقاتی لازم پلیسی را برای شناسایی و دستگیری فرد قاتل آغاز کردند.
سرهنگ خلجي افزود: در تحقيقات تخصصي پليس، سرنخ هایی از دست داشتن پسر جواني از اهالي روستای محل درگیری در اين قتل به دست آمد كه با عمليات سريع موران پليس فرماندهي انتظامي شهرستان اراك ، این فرد در کمتر از ۲ ساعت دستگیر و تحويل پليس شهرستان خنداب شد.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف سلاح شکاری استفاده شده در قتل مقتول از منزل قاتل افزود: متهم پس از معرفی به دستگاه قضائی و تحقيقات تكميلي از او در حال پيگيري است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار