- معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: طرح شهید سلیمانی روند خوبی را در پیش گرفته و نیازمند همراهی است و باید بدانیم این طرح از هر واکسنی در شرایط فعلی اثربخش تر است.
کد خبر: ۹۲۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ 12 December 2020

هدایت‌الله جمالی پور در پنجاهمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: مردم در تمام این ۱۰ ماه با مسئولین همراهی کرده اند و اگر به درستی با آنها صحبت کنیم حتماً مجدداً همراهی می‌کنند.

وی افزود: بیش از ۵۰ درصد ایالت‌ها در استان قزوین بر اثر میهمانی‌های خانوادگی است که همین امر حساسیت شب یلدا را زیاد می‌کند و امیدواریم مردم همچون ایام نوروز همراهی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: باتوجه به اینکه شهرهای ما نزدیک به یکدیگر هستند منع تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح تا تبدیل شدن به وضعیت زرد ادامه دارد

وی عنوان کرد: ورود و خروج از مناطق نارنجی ممنوع است و امیدواریم با همراهی راهور و پلیس نظارت خوبی بر این بحث انجام شود.

حبیبی تصریح کرد: همچنان مراسمات عروسی و عزاداری باید تعطیل شود و در برخی مناطق نیازمند ورود جدی دادستان و دستگاه قضا هستیم.

وی با بیان اینکه همه فرمانداران باید با طرح شهید سلیمانی همراهی کنند، عنوان کرد: طرح شهید سلیمانی روند خوبی را در پیش گرفته و نیازمند همراهی است و باید بدانیم این طرح از هر واکسنی در شرایط فعلی اثربخش تر است.

وی ادامه داد: حدود ۱۷ درصد ابتلاها در واحدهای تولیدی است و نیاز است تا واحدهای تولیدی نیز برنامه جدی برای مقابله با کرونا داشته باشند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین عنوان کرد: همچنان در شرایط نارنجی فعالیت آموزشگاه‌ها، نمایشگاه و رستوران‌ها به صورت حضوری ممنوع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار