مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان چرام اولین روز کاری خود را با حضور در کنار گلزار شهدا و تجدید میثاق با آن ها آغاز کرد.
کد خبر: ۹۲۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱ 21 December 2020

در راستای تجدید میثاق با آرمان های شهدا در اولین روز کاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام در گلزار شهدای شهر حضور پیدا کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام درحاشیه این مراسم گفت : معلمی شغل نیست ،عشق است وشهدا اولین درس عاشقی را با نثارخون پاک خود به ما آموختند.

رحیم بازی افزود : در طول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ،چه بسیار شهدایی که در کسوت معلمی با جانفشانی به دیدارحق شتافتند که این خود حق ایشان را برگردن ما دو چندان کرده و دین ما را به نظام فزونی می بخشد.

لازم به توضیح است رحیم بازی از فرهنگیان شهرستان چرام روز گذشته به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش چرام معارفه شد .

این آئین معارفه همراه با آئین تکریم صدرالله عزیزی مدیر سابق آموزش و پرورش چرام بود که با حضور اردشیر یاری معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد .

یکی از حاشیه های جالب این آئین تودیع و معارفه ، دعوت از مدیران اسبق آموزش و پرورش این شهرستان و حضور آن ها در محل برگزاری مراسم بود. 

بازی با تجدید میثاق شهدا شروع کرد / حاشیه های یک تودیع و معارفه

بنابراین گزارش ، حسن قبادی ، شفیعی ، بهادر عالی نسب ، عادل طاهری ، محمد جمالی و صدرالله عزیزی به عنوان مدیران آموزش و پرورش سابق و اسبق شهرستان چرام در مراسم حضور داشتند .

یکی از نکات جالب و البته بسیار مهم در خصوص حضور مدیران اسبق آموزش و پرورش چرام در این مراسم ، گرایش های سیاسی این افراد است که در فضای سیاسی این شهرستان حضور بسیار پررنگ همراه با رقابت های شدید میان آن ها است اما معمولا در هنگام تودیع و معارفه بیشترین همکاری را با مدیران جدید از خود نشان می دهند در حالی که در بسیاری از مناطق استان چنین تغییراتی با حواشی و تنش بسیار همراه است!

از جمله حواشی دیگر این آئین تودیع و معارفه حضور تعداد زیادی از مسئولان و فرهنگیان بود که می تواند گفت با دستورالعمل های کرونایی اعلام شده ستاد مقابله با این ویروس (ممنوعیت تجمعات بیش از 15 نفر) همخوانی نداشت !

نکته حاشیه ای دیگر عدم حضور فرماندار شهرستان چرام و مدیر کل آموزش و پرورش استان در این مراسم است که البته در مورد مدیر کل آموزش و پرورش گفته می شود وی معمولا در مراسمات تودیع و معارفه حاضر نمی شود و معاون توسعه و پشتیبانی وی این مسئولیت را برعهده دارد اما در خصوص عدم حضور فرماندار چرام در این مراسم توضیحی ارائه نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار