نماینده مردم بوشهر در مجلس:
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: پاسداری از حقوق مردم باید اولویت اول پلیس در راستای تأمین امنیت عمومی و اجتماعی باشد.
کد خبر: ۹۳۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹ 12 September 2015
 عبدالکریم جمیری صبح امروز در نشست با فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: مردم از نیروی انتظامی انتظار دارند که بااقتدار با هر فرد با هر جایگاهی که سبب اخلال و بی‌نظمی و احساس ناامنی در استان می‌شود، برخورد کند.

جمیری اضافه کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد استقرار نظم، امنیت، تأمین آرامش و آسایش فردی و اجتماعی در سطح کشور و استان بوشهر هستیم که نقش نیروی انتظامی در این زمینه غیرقابل ‌اغماض است.

وی ادامه داد: وجود نیروهای متعهد، متخصص، دلسوز، معتقد، سالم و باتقوا در بدنه ستادی و اجرایی نیروی انتظامی سبب شده که ضمن تأمین امنیت مردم، از هرگونه قانون‌شکنی که موجب سلب آسایش مردم می‌شود، جلوگیری به عمل آید.

جمیری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری با فرماندهان نیروی انتظامی در اردیبهشت‌ماه امسال اظهار کرد: نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی است، بنابراین باید اقتدار داشته باشد، اما این اقتدار به معنای ظلم کردن و حرکت بی‌مهار نیست.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بررسی‌ها در استان بوشهر نشان می‌دهد که به دلیل عملکرد خوب پلیس استان شاهد احساس امنیت خوبی هستیم که تداوم آن خواسته مردم است.

وی یادآور شد: هرچند امنیت چندوجهی و از طریق هماهنگی‌های بین بخشی نیروهای انتظامی، امنیتی و بسیج مردمی ایجاد می‌شود، ولی محور امنیت عمومی و بخش اعظم امنیت اجتماعی تابع عملکرد نیروی انتظامی است.

جمیری عنوان کرد: پاسداری از حقوق مردم باید اولویت اول پلیس در راستای تأمین امنیت عمومی و اجتماعی باشد.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر یکی از مهم‌ترین و استراتژیک‌ترین استان‌های کشور از بعد اقتصادی است، اظهار داشت: تأمین امنیت برای سرمایه‌گذاری نیاز زیرساخت اصلی استان است که تاکنون نیروی انتظامی استان در کنار سایر نیروهای تأمین‌کننده امنیت از جمله بسیج، کارنامه خوبی از خود به‌جا گذاشته‌ که در جای خود قابل‌تقدیر است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار