کد خبر: ۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶ 02 March 2015
مدیرکل امور روستایی استانداری البرز بر تأمین بودجه‌ به منظور آبرسانی به روستاهای استان البرز تاکید کرد.
به گزارس فارس آرش بهادری در حاشیه جلسه شورای مدیریت بحران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توسعه خدمات رسانی‌ها به روستاها و رفع مشکلات روستاهای این استان باید یکی از مهمترین اولویت‌های مسئولان باشد اظهار داشت: رفع مشکلات روستاها می‌تواند تأثیرات بسیار زیادی را در توسعه و ارتقای کیفیت محصولات داشته باشد.
وی با بیان اینکه تأمین آب روستاها یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان است بیان داشت: برای اینکه بتوانیم مشکلات آب که به عنوان یکی از مهمترین مطالبات روستاییان است را برطرف نماییم باید بودجه‌های لازم در این زمینه تخصیص داده شود.
این مسئول تصریح کرد: اگر بتوانیم مشکلات آب روستاهای این استان را برطرف کنیم می‌توانیم در ارتقای محصولات و صنعت کشاورزی در این استان گام‌های اساسی را برداریم.
بهادری تأکید کرد: در این راستا با رفع مشکلات روستاها و روستاییان نیز می‌توانیم در کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها نیز جلوگیری کنیم.
مدیرکل امور روستایی استانداری البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه به‌ روزرسانی خدمات در روستاها نیز باید یکی از مهم‌ترین مسائل و اولویت‌های مسئولان باشد، گفت: توسعه خدمات فرهنگی، آموزشی، توسعه خدمات بهداشتی و ... در روستاها مهم‌ترین خواسته روستاییان است.
بهادری در ادامه سخنان خود با اشاره به تشدید ترافیک در مسیرهای منتهی به استان خواستار تفکیک مسیر ترددی کامیون‌ها از خودروهای شخصی شد.
وی افزود: ترافیک در کرج هر روز یک بحران است و به نظر می‌رسد نیاز  است که نسبت به بازگشایی مسیرها اقداماتی راهگشا صورت گیرد.
بهادری در ادامه با اشاره به اینکه در تابستان فرا روی بحران آب روستایی بحران آب در مناطق روستایی پیش بینی می‌شود، ضرورت نگاه ویژه در بخش اختصاص بودجه به آب شرب در مناطق روستایی را مورد اشاره قرار داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار