کد خبر: ۹۶۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰ 16 September 2015

استاندار البرز گفت: تحکیم روابط بین این استان و کشور اوکراین با همکاری سفارت ایران محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، سید حمید طهایی شامگاه روز گذشته(24شهریور)، درحاشیه بازدید هیئت 75 نفره بازرگانی تجاری کشور اوکراین ازپژوهشگاه مواد وانرژی مستقردرمشکین دشت، اظهارکرد: ارزشمندترین سرمایه هر کشور، نیروی انسانی آن است و پژوهشگاه مواد و انرژی نیروهای متخصص و توانمندی را در مجموعه خود دارد که این امر، یک پتانسیل قابل توجه در راستای تقویت همکاری‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: پژوهشگاه مواد و انرژی با توجه به اهداف و برنامه های توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور، علاوه بر همکاری گسترده با دانشگاه ها،مراکز تحقیقاتی، صنایع،دستگاه‌های اجرایی بخش دولتی و خصوصی، از مرزهای جغرافیایی فراتر رفته و بخشی از دستاوردهای علمی خود را در حوزه سرمایه گذاری خارجی به کارگرفته است.

این مقام مسئول از پژوهشگاه مواد و انرژی به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز پژوهشی کشور نام برد و فعالیت‌های تحقیقاتی این پژوهشگاه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: البرز در بخش های پژوهشی، تولیدی و اقتصادی دارای مزیت‌های فراوان است.

طهایی در پایان از سفر هیات 75 نفره بازرگانی و تجاری کشور اوکراین به البرز سخن به میان آورد و گفت: حضور هیئت اوکراینی در استان البرز زمینه‌ساز گسترش همکاری‌ها است و البرز و اوکراین باید از توانمندی‌های یکدیگر در حوزه‌های مختلف بهره بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار