معاون پیش گیری از وقوع جرم دادگستری در جمع اصحاب رسانه
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل شعب ویژه انتخابات ۱۴۰۰ از سه ماه پیش در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۶ 26 May 2021

نشست توجیهی و هم‌اندیشی با اصحاب رسانه با حضور مسئولان قضایی سیاسی و نظارتی در خصوص انتخابات ۱۴۰۰ در یاسوج برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عیسی حسنی در نشست هم اندیشی با رسانه های استان با بیان اینکه کمک به مشارکت در انتخابات از وظایف حوزه قضایی است ، گفت: دستگاه قضایی از ۲۳ ماه گذشته فعالیت خود در راستای کمک به مشارکت در انتخابات را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه رفع موانع و برخورد با جرائم دیگر وظیفه معاون پیشگیری است اظهار کرد: با توجه به اینکه انتخابات میان دوره‌ای مجلس شوریا اسلامی را در حوزه انتخابیه گچساران و باشت خواهیم داشت، در انتخابات گذشته شاهد بداخلاقی‌هایی قبل، حین و بعد از انتخابات از سوی داوطلبان و هواداران آنها بودیم که از همه آنها می خواهیم به قانون تمکین کنند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: آنچه این روزها شاهد آن هستیم انعکاس اخبار هتک‌آمیز و تخریب طرف مقابل است کسی که دیگری را تخریب کند هرگز نماینده، رئیس جمهور، قاضی و طلبه خوبی نخواهد شد.

حسنی تصریح کرد: مردم ولی‌نعمتان انقلاب هستند توصیه می‌کنیم مردم از احساسی شدن بپرهیزند ضمن اینکه دستگاه قضا با حمل سلاح و مصادیق تظاهر به حمل سلاح برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: آقایان مسئول خودرو و اموالی دولتی که در دست شماست امانت داده شده است استفاده از اموال دولتی نظام را در مذان اتهام قرار می‌دهد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مسئول به چه حقی ماشین بیت‌المال را برداشته و دنبال فلان نامزد انتخاباتی رفته‌اند یا وسایل صوتی فلان اداره برای استفاده کاندیدایی در تالار استفاده شده همه این موارد را دستگاه قضایی دیده و برخورد کرده است بنابراین مجددا به مسئولان هشدار می‌دهیم.

معاون قضایی دادگستری استان با اشاره به لزوم شور انتخاباتی در این ایام، به مردم  از تظاهر و قدرت‌نمایی با سلاح و هتک حرمت همدیگر یا کاندیداها یاد اور شد.
وی در پایان ضمن تشک از رسانه ها  به لزوم قانونمندی و پرهیز از تخریب یا نشر اکاذیب توسط رسانه ها اشاره کرد.
فیلم / نیازمندی که در مراسمات پول گلوله می دهد ! / انتخابات منجر به پیک پنجم نشود / سخن صریح و جدی انتخاباتی با مسئولین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار