مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: جشن‌های میلاد امام رضا (ع) در ۲۰۰ مجموعه در شهرهای استان طراحی شده و برگزار شده است.
کد خبر: ۹۷۲۴۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱ 20 June 2021

به گزارش «تابناک البرز» حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی ولایی برحق با تبریک ایام ولادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) و روزهای پایانی دهه کرامت اظهار کرد: توأم شدن این ایام با حماسه حضور مردم پای صندوق‌های رأی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ایجاب می‌کند که جشن‌های این ایام متفاوت‌تر و با شور و نشاط بیشتری در البرز برگزار شود.

وی بیان کرد: به همین منظور در برنامه سراسری سطح کشور در ایام ولادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) سلسله جشن‌هایی در مراکز فرهنگی، مذهبی و دینی و همچنین میادین و پارک‌ها در حال طراحی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تصریح کرد: بر این اساس در استان البرز ۲۰۰ مجموعه پیرامون جشن‌های این ایام در مساجد، هیئات، حسینیه‌ها، پارک‌ها و میادین شهرهای مختلف طراحی شده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور پررنگ مردم و زحمت‌کشان عرصه فرهنگ هم شکرانه نعمت ولایت و هم شکرانه حضور دلگرم‌کننده مردم می‌تواند باشد.

ولایی برحق با بیان اینکه از تمام مسئولان و فعالان فرهنگی درخواست می‌شود در تقویت و برگزاری قوی‌تر این سلسله جشن‌ها همت گمارند، گفت: از مردم شریف البرزی خواستار این هستیم که نشاط حاکی از شکرانه نعمت ولایت و نعمت حضور حداکثری را به نوعی در منازل خودشان نمایان کنند.

وی متذکر شد: امید است، روزبه‌روز بارقه‌های امید در بین مردم و خدمتگزاران نظام بیشتر نمایان شود و این مشکلات و ضعف‌هایی که در ادوار گذشته رخ داده به برکت دعای حضرت بقیه‌الله (عج) رفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار