عبدالرحیم بنکدار:
مسئول شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در استان کرمانشاه گفت::مسئولین باید نوکر مردم باشند و هرچه رده بالاتر باشد باید بیشتر نوکری مردم کند و هرکه نمی خواهد نوکر مردم باشد مسئولیت نپذیرد. مردم ما قدر و منزلت مدیری که به مردم خدمت میکند را میداند.
کد خبر: ۹۷۲۶۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۴ 21 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه،امروز هواداران ابراهیم رئیسی در محل ستاد مرکزی این نامزد گرد هم آمدند.

در این نشست عبدالرحیم بنکدار به عنوان مسئول شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در استان کرمانشاه ضمن خیرمقدم خدمت حضار،اظهار کرد: در دو روز آینده نیازمند فعالیت مجاهدانه نیروهای انقلاب هستیم ،در ستاد مرکزی ما خدمتگذار همه مردم در هر خانه یک ستاد و فعالین ستادها هستیم و بعد از انتخاب آیت الله رئیسی همه ما باید از ایشان مطالبه گر باشیم،مسئولین ما باید نامه ۱۴ صفحه تی نهج البلاغه خطاب به مالک اشتر را برای حکومت داری الگوی خود قرار دهند و توجه کنند که از نظر مولا در حکومت علوی جایگاه مردم کجاست‌، اگر ما این دستورالعمل را بعد از انقلاب رعایت میکردیم ولله قسم نظام ما بیمه بود و دچار این مشکلات نمیشد و باید این دستور العمل قبل از اعطای مسئولیت تدریس شود.

وی افزود: در این نامه امیرالمومنین تاکی دارد کسی که در خدمت مردم است باید عاشق باشد،مشتاقانه به مردم خدمت کند و از اینکه کار مردم را برای رضای خدا انجام دهد،مشتاق باشد.

بنکدار تصریح کرد:مسئولین باید نوکر مردم باشند و هرچه رده بالاتر باشد باید بیشتر نوکری مردم کند و هرکه نمی خواهد نوکر مردم باشد مسئولیت نپذیرد. مردم ما قدر و منزلت مدیری که به مردم خدمت میکند را میداند. اگر ما اینگونه عمل میکردیم به ولله قسم امروز نظام ما بیمه بود و اگر ضدانقلاب هم این رفتار را از مسئولین ما ببیند انقلابی می شود مگر این مردم از حکومت چه میخواهند و بر این مبنا آقای رییسی اصلح است زیرا عشق خدمت به مردم را دارد.

مسئول هماهنگی ستادهای آیت الله رئیسی در کرمانشاه از مردم استان تقاضا کرد: وقت تبلیغات روبه پایان است عاجزانه درخواست میکنم این دو روز با مجاهدت و تلاش بیشتری برای متقاعد کردن مردم به شرکت در انتخابات به کار ببرید و با کسانی احتمال می دهیم به کاندیدای اصلح رای ندهند مذاکره کنیم و با دلیل و منطق آنهار را متقاعد کنیم برای اعطلای ایران کاندیدای اصلح را انتخاب کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار