کد خبر: ۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۷ 03 March 2015
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: بانوان در عرصه‌های مختلف نقش خطیر و سازنده‌ای دارند.
به گزارش فارس، حجت‌الله ملاصالحی در کارگروه بانوان و خانواده اظهار کرد: زنان بعد از انقلاب اسلامی ایران حضوری بسیار پررنگ در جامعه داشته و نقش اساسی را در بسیاری از عرصه‌ها از جمله عرصه‌های اجتماعی و سیاسی ایفا کرده‌اند.
وی ادامه داد: نقش خطیر بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، آموزش و توانمندسازی این قشر بسیار ستودنی است که باید این مهم بسیار مورد توجه قرار گیرد.
این مسئول خاطر نشان کرد: امروزه زنان در دنیا جایگاه بسیار مهم و تعیین‌کننده‌ای را در اداره امور خانواده و جامعه دارند، آنها برای تسریع روند تغییر و تحقق هدف‌های توسعه پایدار، می‌توانند مسئولیت بسیار جدی و مهمی را بر عهده گیرند.
وی تصریح کرد: راهکار اصلی رفع بسیاری از مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی را می‌توان در نقش زنان جستجو کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز تصریح کرد: ایجاد بسترهای مشارکت زنان در عرصه اجتماعی راهکار رفع بسیاری از مشکلات است.
ملاصالحی در ادامه نقش سمن‌ها و تشکل‌های غیردولتی را در مشارکت‌های اجتماعی مؤثر خواند و تأکید کرد: تشکل‌های مردمی (سمن غیردولتی) می‌توانند به عنوان بازوی اجرایی بخشی از مطالبات این حوزه را محقق سازند.
معاون استاندار بیان کرد: نقش بانوان و خانواده به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌ها در تصمیم‌سازی و سیاست‌گذاری‌های مدیران باید مورد توجه قرار گیرد.
وی همچنین بر ضرورت توانمندسازی بانوان از مجرای آموزش‌های راهبردی اشاره کرد و افزود: توانمندسازی بانوان و آگاهی آنها نسبت به مشکلات موجود علاج درد بسیاری از چالش‌های اجتماعی خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار