معاون دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه، از پرداخت بیش از ۱۰۸میلیارد ریال انواع تسهیلات دانشجویی به دانشجویان این دانشگاه در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۹۷۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸ 13 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا دکتر «محسن سعیدی» افزود: ثبت‌­نام انواع وام‌­های دانشجویی به منظور کمک به امور تحصیلی و معیشتی دانشجویان به ویژه دانشجویان کم بضاعت از ابتدای سال تحصیلی ۴۰۰-۱۳۹۹ آغاز شد و تا ۲۵ خرداد ماه ادامه یافت.

معاون دانشجویی دانشگاه رازی افزود: با توجه به شیوع بیماری کووید۱۹ و حضور نداشتن دانشجویان در دانشگاه، دریافت اسناد و مدارک افراد متقاضی دریافت وام توسط اداره رفاه دانشجویی دانشگاه رازی برای ثبت‌­نام و دریافت انواع وام‌­ها ابتدا از طریق ایمیل و یا دیگر کانال­‌های ارتباطی و در ادامه از طریق پست مدارک انجام شد.

تایید تمام تقاضا‌های دانشجویی برای دریافت انواع وام دانشجویی

معاون دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: صندوق رفاه دانشجویان با در نظر گرفتن مشکلات ناشی از شیوع کرونا و در جهت رفاه حال دانشجویان در چندین مرحله اقدام به تمدید مهلت ثبت‌­نام وام‌­های دانشجویی کرد. همچنین با پیگیری کارشناسان اداره رفاه، در آیین­‌نامه جدید پرداخت وام­‌های دانشجویی، وام ضروری خرید لپ تاپ، ساخت عینک و خرید گوشی موبایل نیز اضافه شد.

سعیدی گفت: سه هزار و ۴۳۷ مورد درخواست انواع وام دانشجویی ثبت شد و پس از تایید تمامی درخواست­‌ها، مبلغ ۱۰۸ میلیارد و ۳۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعتبار برای این دانشجویان در نظر گرفته شد.

به گزارش ایرنا، دانشگاه رازی کرمانشاه در بهمن ماه سال ۱۳۵۱ با عنوان دانشکده علوم توسط شادروان دکتر عبدالعلی گویا شروع به فعالیت کرد.

این مرکز در سال ۱۳۵۳ به دانشگاه رازی تغییر نام یافت، در شروع سال تحصیلی در سال ۱۳۵۱ دانشکده علوم با پذیرش ۲۰۰ دانشجو در چهار رشته فیزیک، شیمی، زیست شناسی و ریاضی موجودیت خود را اعلام کرد.

هم اکنون نزدیک به ۱۳ هزار دانشجو و ۴۶۰ هیات علمی با ۱۴ دانشکده در دانشگاه رازی کرمانشاه فعال هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار