با شکست خانگی در برابر تراکتورسازی صورت گرفت:
در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال کشور، تیم تراکتورسازی تبریز با وجود اخراج ۲ بازیکن خود، توانست تیم فوتبال صبا را یک بر صفر در ورزشگاه یادگار امام(ره) شکست دهد. با این نتیجه تراکتورسازی حریف سایپا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد و صبا از دور مسابقات کنار رفت.
کد خبر: ۹۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۷ 21 September 2015
به گزارش تابناک قم، تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز شامگاه یکشنه در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف هم رفتند که این دیدار را حسین زرگر با حسن ظهیری و جلیل شعرانی قضاوت کردند.

تیم صبا را در این مسابقه حامد لک، ابوالقاسم دهنوی( از دقیقه 89 ایوسب چاخواشویلی)، خوزه ماچادو، ابوالفضل ابراهیمی، امیرحسین صادقی، محمد قاضی( ازدقیقه 44 عبدالکریم اسلامی)، محمد امین آرام طبع، حلال الدین علی محمدی، محمد اوسانی، فرشید باقری و محمد هاشم بیک زاده به سرمربی گری علی دایی همراهی کردند. 

همچنین برای تیم تراکتورسازی تبریز مهرداد طهماسبی، محمد ایران پوریان، شجاع خلیل زاده، الکساندر کارلوس، سینا عشوری( از دقیقه 74 محمد رضا اخباری)، شاهین ثاقبی(از دقیقه 70 آیان رامسی)، فرید کریمی، بختیار رحمانی، آگستو سزار دوسانتوس، سعید آقایی و مهرداد بایرامی ( از دقیقه 70 حمزه یونس) به سرمربی گری تونی اولیویرا به میدان رفتند. 

در پایان 45 دقیقه نخست دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند. 

در این نیمه تیم تراکتورسازی تبریز کنترل بیشتری بر توپ و میدان داشت و در 25 دقیقه ابتدایی نیمه اول چند موقعیت گلزنی را بدست آوردند که با بی دقتی بازیکنان این تیم و درخشش حامد لک این تیم به گلی دست نیافت.

در نیمه دوم دو تیم حملات مختلفی را روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند تا اینکه در دقیقه 75 در پی حرکت مهاجم صبا، طهماسبی روی این بازیکن خطا کرد و داور ضمن اخراج دروازه بان تراکتور، به سود صبا پنالتی اعلام کرد.

پس از اعلام پنالتی محمدرضا اخباری در درون دروازه تراکتور قرار گرفت و توانست پنالتی کریم اسلامی را مهار کند.

در دقیقه 80 هاشم بیک زاده مدافع صبای قم بر روی فرید کریمی مهاجم تراکتورسازی تبریز مرتکب خطای پنالتی شد و حمزه یونس مهاجم تراکتورسازی تبریز ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد.


اعتراض دایی به پنالتی تیم تراکتور سازی

علی دایی در نشست خبری پس از پایان بازی گفت: داور یک پنالتی شک دار را برای حریف در ادامه بازی گرفت و در نیمه دوم باید بیش از چهار دقیقه وقت تلف شده در نظر می گرفت.

وی افزود: امروز در یک بازی پایاپای بازی را واگذار کردیم که هیچ یک از دو تیم بر دیگری برتری خاصی نداشت البته ما در نیمه دوم نمایش خوبی داشتیم و در بهترین موقعیتی که می‌توانستیم به گل برسیم یک پنالتی را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم درباره انتخاب عبدالکریم اسلامی به عنوان پنالتی زن گفت: در تمرینات اخیر روی ضربات پنالتی کار کرده بودیم و اسلامی در پنالتی‌ها بهترین عملکرد را داشت، وی نه تنها در این مسابقه بلکه در سایر بازی‌ها نیز گزینه پنالتی زدن تیم ما است اما امروز پنالتی را خوب به سمت دروازه نزد.

وی بیان کرد: باید این بازی را فراموش کنیم زیرا جام حذفی برای صبا به پایان رسیده است و از فردا باید برای ادامه لیگ بر‌تر و موفقیت و نتایج بهتر در لیگ تلاش کنیم.


تراکتورسازی لیاقت کسب این پیروزی را داشت

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نیز در نشست خبری پس از بازی گفت: اول خدا و بعد محمدرضا اخباری امروز ناجی تیم تراکتورسازی در مقابل صبا بودند و از نظر روحی و روانی به خوبی روی بازیکنان خود کار کرده بودیم.

وی افزود: لیاقت کسب این پیروزی را داشتیم و صبا را از نظر نقاط قوت و ضعف آنالیز کرده بودیم و برای مواجه‌شدن با این سبک بازی از صبا آماده بودیم.

تونی اولیویرا گفت: تصمیم‌گیری انتخاب دروازه بان برای بازی صبا قبلا گرفته شده بود اما الان هم به بازی برگردیم تصمیمم را تغییر نمی‌دهم و طهماسبی درون دروازه قرار می‌گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار