معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: برنامه های سالگرد ورود آزادگان سرافزار با ایام محرم شد پیوند داده شود.
کد خبر: ۹۸۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۴ 09 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ الیاس فتاحی در هفدهمین نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با موضوع برنامه های سالگرد بازگشت آزادگان اظهار داشت: با توجه به اینکه سالگرد ورود آزادگان با ایام محرم هم زمان شده است، بجاست تجلیل از آزادگان و برنامه های این روز را با ایام محرم پیوند دهیم.

وی با اشاره به اینکه ایلام زمانی کربلای دیگری در دوران دفاع مقدس بود و خون های بسیاری برای دفاع از اسلام و انقلاب در این خطه اهدا شد، افزود: باید مراسم تجلیل از آزادگان و برنامه های سالگرد بازگشت آزادگان به میهن در استان ایلام به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

معاون استاندار ایلام در خصوص برنامه های سالگرد ورود آزادگان نیز تاکید کرد: با توجه به اینکه تعامل و همکاری بین مدیران و مسوولان استان وجود دارد باید همچون سنوات گذشته و حتی با شکوه تر با تعامل و همکاری بتوانیم برنامه های سالروز ورود آزادگان را چه در مرکز استان و چه در شهرستان ها به خوبی برگزار کنیم.

فتاحی با تأکید بر اینکه تجلیل از آزادگان در ادارات مرکز استان و شهرستان ها باید به بهترین شکل ممکن صورت گیرد، اضافه کرد: مدیران بحث امور روزمره آزادگان را با همکاری خوبی که بین ادارات و بنیاد شهید است، پیگیری و از طریق فرمانداران و سایر دستگاه ها نسبت به رسیدگی به امور آزادگان اقدام شود.

وی خواستار پوشش برنامه های سالروز ورود آزادگان نیز شد و بیان کرد: ادارات در تمامی مناطق استان نسبت به پوشش این برنامه ها و تبلیغات این ایام از طریق نصب بنرها اقدام کنند و شهرداری ها هم در این خصوص فعالیت های خود را انجام دهند.

وی اضافه کرد: سپاه و بسیج همچون گذشته در این خصوص برنامه های خود را داشته باشند و نیروی اتنظامی هم بحث امنیت برنامه ها را در دستور کار قرار دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام همچنین خواستار پوشش برنامه های سالگرد بازگشت آزادگان به میهن از طریق فضای مجازی و رسانه ها شد و افزود: رسانه ها می توانند در بحث فرهنگ ایثار و شهادت و جانفشانی ها و مقاومتی که آزادگان در دوران اسارت داشتند، اقدامات لازم را صورت دهند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار