فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: برنامه های هفته دولت امسال با توجه به وضعیت قرمز این شهرستان و به دلیل سرایت ویروس کرونا و عدم برگزاری تجمع به صورت مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۸۸۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷ 23 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «نورالدین فرزادی‌پور» روز دوشنبه در جلسه شورای اداری سرپل ذهاب، افزود: باید سعی کنیم عملکرد خود را نسبت به شعار دولت تطبیق دهیم و با رویکرد و روحیه جهادی دولت گام برداریم.

وی با اشاره به موضوع آب شرب شهرستان سرپل ذهاب که اخیرا مورد دغدغه مردم قرار گرفته است، گفت: آزمایشات مستمر با هدف سالم بودن و سنجش شاخص کیفیت از شبکه آب انجام می شود و تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر آلوده بودن آب شرب چشمه سرابگرم ثبت نشده است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: پیرو درخواست های مردم و بنا به وظیفه مستمر امروز عوامل و تجهیزات شهرداری و آبفای شهرستان را به کار گرفتیم و مخزن چشمه سرابگرم را  لایه روبی کردند.

فرزادی پور اضافه کرد: اتوماسیون اداری چند دستگاه اجرایی مشکل داشت که مقرر شد تا روز سه شنبه هفته جاری به هر نحوی ارتباط برقرار کنند و مشکلات در این زمینه را برطرف کنند.

وی گفت: هر مصوبه ای که به تصویب می رسد ضرورت اجرایی  آن را برای شهرستان تشخیص داده‌ایم و این رو دستگاه های اجرایی با جدیت پای کار باشند.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: این شهرستان رتبه اول اشتغال با ۷۱ درصد پیشرفت در استان کرمانشاه را کسب کرده و در این راستا اقدام دستگاه های اثرگذار بنیاد مسکن، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای و بنیاد شهید جای قدردانی دارد.

سرپل‌ذهاب در غرب‌ کرمانشاه بیش از ۹۰هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار