منصوره کرمی همسر شهید:
همسر شهید مسعود علیمحمدی گفت : انجمن شهدای ترور از ظرفیت بالایی برخودار است و معتقدیم می‌توانیم با استفاده از این بستر تروریسم را در انزوا قرار دهیم
کد خبر: ۹۸۸۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ 24 August 2021
به گزارش تابناک کردستان، منصوره کرمی، همسر شهید مسعود علیمحمدی از دانشمندان هسته‌ای کشور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اندیشه سینما بهمن سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: انجمن مردم‌نهاد دفاع از قربانیان ترور در سال ۱۳۸۶ برای دفاع از حقوق خانواده‌ها و شهدای ترور احداث شد.

وی با بیان اینکه انجمن ما تنها انجمنی است که در حوزه تروریسم مقام مشورتی را دارد، افزود: هدفمان به تصویر کشیدن مشکل خانواده‌های قربانی ترور در مجمع جهانی سازمان ملل است تا به مردم جهان ثابت کنیم که ایران خود قربانی ترور است.

همسر شهید مسعود علیمحمدی تصریح کرد: امیدواریم با گرامیداشت خانواده شهدا بتوانیم تروریسم را در جهان و کشور به انزوا ببریم و صدای قربانیان ترور را به گوش جهانیان برسانیم.

وی با اشاره به اینکه در کشور بیش از ۱۷ هزار شهید ترور داشته و متاسفانه در استان‌هایی مانند کردستان ترور همچنان انجام می‌شود، گفت: برگزاری همایش اسوه‌های صبوری که هر ساله در یکی از استان‌های کشور برگزار می‌شود، دلیل اصلی حضور ما در کردستان است.

کرمی با بیان اینکه تلاش انجمن ما شنیده شدن صدای مظلومیت خانواده قربانیان ترور است، اظهار کرد: با حمایت‌هایی که از خانواده قربانیان ترور انجام‌می‌شود آلامی بر زخم خانواده این شهدا گذاشته می‌شود.

همسر شهید مسعود علیمحمدی عنوان کرد: امیدواریم در ایران و سراسر جهان تروریسم و تروری وجود نداشته باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار