مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از پایان موفقیت آمیز عملیات امداد به کامیون حمل مواد سوختی که با ۲۸ هزار لیتر بنزین در بزرگراه کربلا و در پنج کیلومتری شهر صحنه واژگون شده بود، خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشت.
کد خبر: ۹۸۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸ 27 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا امیر ظهرابی  افزود: به علت خواب آلودگی راننده در نیمه شب خودرو از مسیر اصلی منحرف و از پل سقوط کرد و با نشت زیاد بنزین احتمال وقوع انفجار در محل پل وجود داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و تماس با فرماندار شهرستان صحنه بلافاصله با هماهنگی با اعضا ستاد بحران اقدامات لازم به منظور پاسخ به هر حادثه احتمالی به عمل آمد .

به گفته او این حادثه تلفات جانی نداشت و راننده تانکر به عنوان تنها سرنشین نیز سالم است.

وی با اشاره به سختی عملیات امداد و نجات باتوجه به وجود بنزین در داخل تانکر، گفت: هماهنگی خوبی با تیم های امداد دستگاه های مرتبط انجام شد و از جایی که حادثه در محل دهانه پل بود و بنزین به زیر پل نشت کرده بود، عملیات فوم پاشی انجام شد و با کامیون ها دهانه پل را از خاک رس پر کردیم.

ظهرابی با قدردانی از مدیریت و پرسنل شرکت پخش و پالایش ، اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان، فرماندهی پلیس راهور که با اعزام تجهیزات و نیرو به محل حادثه اقدام فوری انجام دادند از زحمات این عزیزان و مدیران مرتبط در شهرستان صحنه تقدیر کرد.

به گفته او فرماندار شهرستان صحنه نیز بلافاصله در محل حضور یافت.

شهرستان صحنه در ۱۰۰ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار